نمایندگی تعمیرات بوش

10 خط ویژه تلفن های شبانه روزی

یخچال بوش و یخ زدن غذا

یخچال بوش و یخ زدن غذا

علل شایع یخچال بوش برای یخ زدن غذا

در هر فصلی تنظیم دمای مناسب یخچال موجب مصرف بهینه انرژی خواهد شد و هزینه ها پائین خواهد آمد. در صورتی که با تنظیم دما در محدوده استاندارد، شاهد یخ زدگی مواد غذایی باشیم احتیاج به تعمیر یخچال فریزر بوش خواهیم داشت.
دلیل 1 : ترموستات کنترل دما ترموستات کنترل دما، ولتاژ را به موتور کمپرسور، موتور تبخیر کننده و موتور فن متراکم کننده (در صورت لزوم) هدایت می کند. اگر ترموستات کنترل دما به درستی کار نکند، یخچال بوش ممکن است سیستم مبرد را طولانی تر از حد لازم اجرا کند. در نتیجه، یخچال و فریزر خیلی سرد خواهد بود. برای تعیین اینکه آیا ترموستات معیوب است، ترموستات را از پایین ترین تنظیمات به بالاترین تنظیم بچرخانید و منتظر شنیدن یک صدای کلیک باشید. اگر از ترموستات صدای کلیک بشنوید، احتمالا معیوب نیست. اگر ترموستات کلیک نکند، از یک مولتی متر برای آزمایش تداوم ترموستات استفاده کنید. اگر ترموستات کنترل دما در هر شرایطی تداوم ندارد، آن را تعویض کنید.
علل شایع یخچال بوش برای یخ زدن غذا 1
دلیل 2: ترمیستور ترمیستور دمای هوا را کنترل می کند و قرائت دما را به صفحه کنترل می فرستد. سپس صفحه کنترل، بر اساس قرائت ترمیستور انرژی را بین کمپرسور و تبخیر کننده تنظیم می کند. اگر ترمیستور معیوب باشد، تهویه کمپرسور و تبخیر کننده ممکن است بیش از حد معمول فعال باشد. در نتیجه، یخچال و فریزر خیلی سرد خواهد بود. برای تعیین اینکه آیا ترمیستور معیوب است، آن را با یک مولتی متر آزمایش کنید. مقاومت ترمیستور باید با دمای یخچال تغییر کند. اگر مقاومت تغییر نکند یا ترمیستور تداوم عملکرد ندارد، ترمیستور احتیاج به تعویض خواهد داشت.
دلیل 3: صفحه کنترل دما صفحه کنترل دما ولتاژ را به موتور کمپرسور و فن ارسال می کند. اگر صفحه کنترل دما معیوب باشد، می تواند ولتاژ مداوم را به موتور کمپرسور یا موتور فن ارسال کند. در نتیجه، یخچال و فریزر خیلی سرد خواهد بود. صفحات کنترل اغلب به اشتباه تشخیص داده می شوند – قبل از تعویض صفحه کنترل، ابتدا تمام اجزای معیوب معمول را آزمایش کنید. اگر هیچ یک از این اجزا معیوب نباشد، تعویض صفحه کنترل دما را در دستور کار قرار دهید.
دلیل 4: صفحه اصلی کنترل کنترل اصلی ممکن است معیوب باشد. با این حال، نقص در صفحه کنترل به ندرت می تواند عامل مشکل باشد. قبل از جایگزینی صفحه کنترل، ابتدا تمام اجزای معیوب را آزمایش کنید. اگر هیچ کدام از اجزای معمول معیوب نباشند، صفحه کنترل اصلی را تعویض کنید.
علل شایع یخچال بوش برای یخ زدن غذا 2
دلیل 5: مجموعه کنترل دمپر کنترل دمپر هوا باز و بسته می شود تا مقدار مناسب هوای سرد را در محفظه یخچال بوش ایجاد کند. اگر دمپر به درستی بسته نشود، هوای سرد بیش از حد را وارد یخچال می کند. کنترل دمپر را بررسی کنید تا مشخص شود که آیا خراب شده یا باز مانده است.
دلیل 6: دمپر دمپر باز و بسته می شود تا مقدار مناسب هوای سرد را به محفظه یخچال وارد کند. اگر دمپر باز بماند، هوای سرد زیادی را به درون یخچال و فریزر وارد می کند. در نتیجه، یخچال و فریزر خیلی سرد خواهد بود. دمپر را چک کنید تا مشخص شود که آیا خراب شده یا باز مانده است. اگر نکات مقدماتی را چک کردید و نیاز به تعمیرکار با تجربه و کار آشنا داشتید با تعمیرکار بوش تماس بگیرید ما بهترین خدمات را به شما ارائه خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 15 =

محتوای مقاله برای آشنایی با نحوه کار کردن لوازم خانگی و اینکه چه مشکلی ممکن است برای آنها پیش بیاید بسیار مناسب است.
John Doe

مقالات منتشر شده

ارور E27 ظرفشویی بوش
ارور E27 ظرفشویی بوش
ارور-E17-ظرفشویی-بوش-شاخص
ارور E17 ظرفشویی بوش
علت-گرم-نشدن-آب-ماشین-ظرفشویی-بوش-شاخص
چرا آب ماشین ظرفشویی بوش گرم نمی شود؟
روشن شدن چراغ نمک ظرفشویی
چرا چراغ نمک ماشین ظرفشویی روشن می شود؟
تنظیم درجه یخچال قدیمی
درجه یخچال قدیمی چگونه تنظیم می شود؟
ارور-تاپ-کلوز-Tap-Closed-ماشین-لباسشویی-بوش-شاخص
ارور تاپ کلوز Tap Closed ماشین لباسشویی بوش
ماشین لباسشویی بوش یا ال جی
ماشین لباسشویی بوش بهتر است یا ال جی؟
مزایا و معایب ساید بای ساید بوش
مزایا و معایب یخچال ساید بای ساید بوش
علت تخلیه نکردن لباسشویی بوش
علت تخلیه نشدن آب در ماشین لباسشویی بوش
خدمات پس از فروش بوش
نمایندگی خدمات پس از فروش بوش؛ سرویس و تعمیرات تخصصی بوش