نمایندگی تعمیرات بوش

10 خط ویژه تلفن های شبانه روزی

تعمیر جاروبرقی بوش

تعمیر جاروبرقی بوش در نمایندگی مجاز و تعمیرگاه مرکزی تعمیرات جاروبرقی بوش

تعمیر جاروبرقی بوش

جاروبرقی یکی از مهمترین لوازم خانگی در هر خانه ای است که بدون آن نمی توان لحظه ای دوام آورد. جاروبرقی های بوش در میان تمامی برندهای موجود در بازار از نظر کیفیت و طراحی حرف اول را میزنند و بیش ترین میزان فروش را از آن خود کرده اند. با این حال اگر شما هم از جاروبرقی این برند استفاده می کنید امکان دارد که با گذشت چندین سال خراب شود و نیاز به تعمیر جاروبرقی بوش پیدا کنید. اکثر افراد در این شرایط نگران و سردرگم می شوند و نمی دانند چه کاری را انجام دهند. اگر شما بودید چه راهی را انتخاب می کردید؟؟ آیا به هر تعمیرکاری اطمینان می کردید؟؟

بدون شک اعتماد به هر تعمیرکاری کار درستی نیست زیرا امکان دارد به دلیل دانش کم و یا مهارت پایین جاروبرقی شما به درستی تعمیر نشود. حتی امکان دارد آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد شود و نتوانید هیچجوره آن را جبران کنید. در چنین شرایطی حتما با خود می گویید کاش به یک تعمیرکار حرفه ای در زمینه تعمیرات جاروبرقی بوش اعتماد کرده بودم حتی اگر قرار است پول بیش تری را بابت تعمیر و سرویس بدهم.

توصیه ما به شما این است که با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش تماس بگیرید. حتما می پرسید چرا؟؟؟ دلیل این است که در نمایندگی صد در صد از تعمیرکاران مجرب و کار آزموده استخدام شده اند و به هیچ وجه تعمیر شما را به اشتباه انجام نمی دهند. شما می توانید با خیال راحت جاروبرقی بوش خود را به دست نمایندگی بسپارید و به ازای تعمیر یک کارت گارانتی شش ماهه بگیرید. در صورتی که مجددا دستگاه شما خراب شد، با استفاده از کارت گارانتی خود می توانید درخواست تعمیر مجدد به صورت رایگان بدهید. پس، دست دست نکنید و با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید تا سریع تعمیرکار را به منزل شما بفرستیم.

تعمیرگاه مرکزی تعمیر جاروبرقی بوش

آیا جاروبرقی شما خراب شده است؟ آیا به دنبال بهترین راه حل برای تعمیر جاروبرقی خود هستید؟ آیا نگران هزینه تعمیر جاروبرقی خود هستید؟ آیا می خواهید همین الان جاروبرقی شما تعمیر شود؟

بهترین گزینه تماس با تعمیرگاه مرکزی تعمیر جاروبرقی بوش است تا با خیال راحت تعمیر دستگاه خود را به آن ها واگذار کنید و اطمینان حاصل کنید که دیگر جاروبرقی شما دچار عیب و نقصی نمی شود. ما به عنوان بهترین تعمیرگاه جاروبرقی بوش در تهران می توانیم در هر ساعت از شبانه روز حتی در روزهای تعطیل جاروبرقی بوش شما را تعمیر کنیم.

یکی از مهم ترین مزیت های تعمیرگاه ما این است که اولویت تعمیر به جای تعویض است و در صورتی که نیاز به تعویض قطعه داشته باشید از قطعات اورجینال و اصل برای این کار استفاده می کنیم. علاوه بر این، ما کمترین هزینه را برای تعمیر جاروبرقی بوش به شما پیشنهاد می دهیم و یک ضمانت شش ماه به شما برای تعمیر می دهیم؛ پس نگران هزینه و تعمیر نباشید.

روال کار تعمیرگاه ما به این صورت است که بعد از تماس، شما به تکنسین جاروبرقی وصل می شوید. در ابتدا تکنسین مربوطه یک سری راه حل های اولیه را به شما پیشنهاد می دهد تا خودتان بتوانید جاروبرقی بوش را تعمیر کنید. اگر نیاز به تعمیر تخصصی بود، خیلی سریع تعمیرکار به منزل شما فرستاده می شود و در کمتر از یک ساعت دستگاه شما را تعمیر می کند.

تعمیر جاروبرقی بوش

نمایندگی مجاز تعمیرات جاروبرقی بوش

همانطور که می دانید، یکی از برندهای معروف در حوزه ساخت و تولید جاروبرقی، بوش می باشد که به دلیل کیفیت بالای قطعات و تکنولوژی های به روز به کار رفته در محصولاتش توانسته محبوبیت زیادی را کسب کند. این محبوبیت موجب شده که نیاز به سرویس و تعمیر جاروبرقی بوش بیش تر از پیش احساس شود و هر روز بر تعداد تعمیرکاران و سرویس کاران در این حوزه افزوده شود. در این راستا، در این مجموعه، نزدیک به بیست سال است که کار تعمیر جاروبرقی بوش انجام می شود و تنها رضایت مشتریان از تعمیر ملاک و هدف این مجموعه قرار گرفته شده است.

ما به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات جاروبرقی بوش آماده ارائه خدمات تعمیر به صورت شبانه روزی و در همه روزها حتی روزهای تعطیل هستیم. سعی ما بر این است که تعمیر جاروبرقی شما را در کمتر از یک ساعت و با کمترین هزینه برای شما انجام دهیم. علاوه بر این، نیازی نیست که شما دستگاه خود را به نمایندگی ببرید! ما خودمان تعمیرکار را با تجهیزات کامل به منزل شما می فرستیم زیرا با جا به جایی دستگاه امکان شدیدتر شدن آسیب به دستگاه بیش تر خواهد شد.

در صورت سوختن موتور جاروبرقی، برق داشتن بدنه جاروبرقی، شنیدن صداهای آزار دهنده از جاروبرقی، ایجاد بوی بد از جاروبرقی و شکستن قطعه ای از دستگاه سریعا با نمایندگی مرکزی جاروبرقی بوش تماس بگیرید تا سریع تعمیرات شما را انجام دهیم.

نحوه تعمیر جاروبرقی بوش در نمایندگی مرکزی تعمیرات جاروبرقی بوش چگونه است؟

در نمایندگی مرکزی تعمیرات جاروبرقی بوش روال کار این است که شما باید با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید و خرابی دستگاه خود را گزارش دهید. اگر خرابی دستگاه شما زیاد نباشد، کارشناسان ما تنها با چند راهکار ساده شما را راهنمایی می کنند تا خودتان جاروبرقی را تعمیر کنید. اگر شدت خرابی زیاد باشد، درخواست تعمیرکار برای شما ثبت می شود.

تعمیرکار جاروبرقی بوش موظف است در کمتر از یک ساعت با تمامی ابزارهای لازم به منزل شما بیاید. سپس، با دقت کامل دستگاه شما را تست و عیب یابی می کند و هزینه تعمیر جاروبرقی را به شما اعلام می کند. در صورت رضایت شما، تعمیر به بهترین نحو ممکن انجام می شود. در صورت نیاز به تعویض قطعه، تعمیرکار تنها از قطعات اورجینال استفاده می کند تا دوباره جاروبرقی شما عیبی پیدا نکند.

تعمیر انواع قطعات جاروبرقی بوش

زمانی که جاروبرقی شما خراب می شود، امکان دارد یکی از قطعات آن معیوب شده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد. برای تعویض قطعه باید از قطعه ای استفاده شود که اورجینال باشد. در غیر این صورت، امکان دارد آسیب شدیدتری به دستگاه شما وارد شود و حتی نیاز به خرید جاروبرقی جدید داشته باشید. پس در این مورد حواستان باشد که تعمیر جاروبرقی خود را به هرکسی واگذار نکنید.

در این نمایندگی از قطعات اصلی استفاده می شود و به شما یک کارت ضمانت شش ماهه می دهیم تا اگر مجددا قطعه معیوب شد به صورت رایگان خدمات تعمیر جاروبرقی را برای شما انجام دهیم. البته این مورد بسیار نادر است و تعمیرکاران این نمایندگی بهترین تعمیر را برای شما انجام می دهند. مهمترین قطعات قابل تعمیر در این نمایندگی عبارتند از:

تعمیر برس جاروبرقی بوش

تعمیر برس جاروبرقی بوش

خراب شدن برس جاروبرقی یکی از رایج ترین خرابی هاست که برای اکثر جاروبرقی های برندهای مختلف پیش می آید. اگر برس جاروبرقی بوش شما خراب شده نگران نباشید و به نمایندگی مربوطه زنگ بزنید تا سریع سرویسکار را به منزل شما اعزام کنیم. فکر نکنید خودتان می توانید کار تعمیر را به تنهایی انجام دهید، حضور تعمیرکار الزامی است.

تعمیر فیلتر جاروبرقی بوش

تعمیر فیلتر جاروبرقی بوش

اگر فیلتر جاروبرقی بوش شما خراب شد، ارزش تعمیر کردن ندارد. بهترین کار این است که به تعویض آن بپردازید و یک فیلتر جدید بخرید. امکان دارد با تعمیر فیلتر بعد از مدتی دوباره معیوب شود و مجبور شوید هزینه بیش تری را پرداخت کنید. پس ریسک نکنید و از سرویسکار جاروبرقی بوش خود بخواهید که آن را برای شما تعویض کند.

تعمیر کیسه جاروبرقی بوش

تعمیر کیسه جاروبرقی بوش

با خراب شدن کیسه جاربرقی شما دیگر نمی توانید از دستگاه خود استفاده کنید و کلافه می شوید. زمانی که کیسه جاروبرقی خراب می شود امکان دارد که به تعمیر آن فکر کنید. اما باید به شما بگوییم در این مورد تعویض بهترین کاری است که می توانید انجام دهید. این کار را به نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش بسپارید تا خیالتان راحت باشد.

تعمیر موتور جاروبرقی بوش

تعمیر موتور جاروبرقی بوش

اگر موتور جاروبرقی خراب شود باید حتما تعمیرکار آن را بررسی کند در غیر این صورت احتمال دارد کل جاروبرقی از کار بیفتد و مجبور شوید دستگاه جدیدی بخرید. گاهی می توان موتور جاروبرقی را به گونه ای تعمیر کرد که باز همانند روز اول کار کند. بنابراین، با تعمیرگاه مجاز تعمیر جاروبرقی بوش تماس بگیرید و مشکل خود را بگویید تا هرچه سریع تر تعمیرکار به محل شما بیاید.

تعمیر پاکت جاروبرقی بوش

تعمیر پاکت جاروبرقی بوش

پاکت جاروبرقی بوش یکی دیگر از قطعاتی است که باید تعویض کرد نه تعمیر. زمانی که پاکت دستگاه خود را به طور کامل عوض کنید دیگر نگرانی بابت خابی مجدد آن ندارید. یکبا برای همیشه هزینه می کنید. فقط باید حواستان باشد که پاکت را از جایی معتبر مانند نمایندگی تهیه کنید زیر امکان دارد قطعه ای فیک را به شما تحویل دهند که بعد از مدتی مجددا از کار میفتد.

تعمیر لوله جاروبرقی بوش

تعمیر لوله جاروبرقی بوش

لوله جاروبرقی بوش یکی از مهمترین قطعاتی است که به دلیل استفاده زیاد امکان دارد خیلی زودتر از بقیه قطعات خراب شود. اگر لوله جاوبرقی شما خراب شد نگران نباشید. اگر یک تعمیرکار حرفه ای بالای سر آن بیاید می تواند خیلی راحت آن را تعمیر کند. فقط باید بدانید خودتان دستکاری نکنید و اجازه دهید نمایندگی درگیر آن شود.

وظیفه تعمیرکار جاروبرقی بوش چیست؟

تعمیر جارو برقی بوش مانند کلیه وسایل برقی نیاز به یک تعمیر کار حرفه ای دارد تا مطمئن شوید که دستگاه شما به درستی تعمیر شده است و مجددا دچار عیب و نقصی نمی شود. تعمیرکاران زیادی برای تعمیر وجود دارند که هیچ وجدان کاری ندارند و صرفا برای منافع شخصی جاروبرقی شما را به صورت سطحی تعمیر می کنند و گاهی خسارت جبران ناپذیری را به شما وارد می کنند. بنابراین، بهترین کار تماس با نمایندگی مرکزی تعمیرات جاروبرقی بوش است زیرا دارای تعمیرکارانی ماهر و کاربلد در این زمینه است و تعمیر را با رائه یک کارت ضمانت انجام می دهد.

به همین منظور می توانید با تعمیرکار جاروبرقی بوش در این مجموعه تماس بگیرید تا به شما مشاوره بدهند و درصورت لزوم تعمیر کار حرفه ای و متخصص به محل شما اعزام کنند. ما می توانیم جارورقی شما را هر مدلی که باشد و از هر کجا که خریده باشید با ضمانت تعمیر کنیم. تعمیرکاران ما دانشی به روز و سابقه ای درخشان در زمینه تعمیرات جاروبرقی بوش دارند و به همین دلیل می توانند به درستی و با دقت بالا عیب یابی جاروبرقی شما را انجام دهند.

تعمیر تخصصی جارو برقی بوش

تعمیر تخصصی جاروبرقی بوش کار هرکسی نیست و باید حتما به تعمیرکاری حرفه ای واگذار شود. خیلی از تعمیرکاران ادعا می کنند که در این کار حرفه ای هستند ولی هیچ استانداردی را در تعمیر جاروبرقی رعایت نمی کنند. در مواردی دیده شده که تعمیرکار به دلیل ناشی بودن آسیب جدی را به جاروبرقی وارد کرده و هیچ مسئولیتی را در قبال آن بر عهده نگرفته است.

در مرکز تعمیر جاروبرقی بوش ادعا می شود که تعمیر تمامی محصولات بوش به صورت تخصصی و کاملا حرفه ای انجام می شود. برای ما فرقی نمی کند که چه مدلی از جاروبرقی بوش را دارید ما تمامی مدل ها را می توانیم به راحتی و با کیفیت بالا تعمیر کنیم. علاوه بر این، تعمیرکاران ما تلاش می کنند دستگاه شما را بدون تعویض هیچ قطعه ای انجام دهند ولی باز هم در صورت نیاز به تعویض، حتما از قطعه اورجینال استفاده می کنند تا با افت عملکرد دستگاه مواجه نشوید.

علاوه بر این، کارشناسان ما در خصوص تعمیر و نگهداری جاروبرقی بوش به شما نکات و مواردی را آموزش می دهند تا با انجام آن ها طول عمر جاروبرقی خود را افزایش دهید. برای ثبت درخواست تعمیر تخصصی جاروبرقی بوش می توانید با شماره 22225007-021 تماس بگیید تا سریعا تعمیرکار به منزل شما بیاید.

سرویس جاروبرقی بوش

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که یک مهمانی بزرگ در خانه داشتید و بعد از رفتن مهمان ها به سراغ جاروبرقی می روید و میبنید جاروبرقی روشن نمی شود و یا خوب کار نمی کند. یا ممکن است یک روز در حال استفاده از جاروبرقی هستید و میبینید از کار می افتد. قطعا در چنین شرایطی کسل و ناراحت می شوید و به فکر تعمیر جاروبرقی خود می افتید.

سرویس جاروبرقی بوش اگر به موقع و هر 5 ماه یکبار انجام شود هیچگاه خرابی در آن به وجود نمی آید. بعضی از افراد تصور می کنند تا زمانی که جاروبرقی خراب نشود نیزی به سرویس جاروبرقی ندارند. ولی این دیدگاه کاملا اشتباه است. زیرا هزینه های تعمیرات جاروبرقی بوش خیلی بیش تر از سرویس آن است.

اگر نیاز به سرویس جاروبرقی بوش دارید می توانید همین الان با ما تماس بگیرید. ما بهترین سرویسکار خود را در سریع ترین زمان ممکن و هر موقعی که خودتان بخواهید به محل شما اعزام می کنیم. علاوه بر این، درباره هر سوالی راجع به سرویس جاروبرقی بوش می توانید از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.


نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش در تهران

ما به عنوان بهترین نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش در تهران با سابقه ای طولانی مدت مفتخریم بهترین خدمات تعمیر را به شما شهروندان عزیز ارائه دهیم. به منظور ارائه بهترین خدمات و در نظر گرفتن رفاه شما عزیزان شعب متعددی را در سراسر تهران تاسیس کرده ایم و کامل ترین مجموعه را راه اندازی کرده ایم.

شما در هر کجای تهران که هستید مشکلی ندارد!! تعمیرکاران این مجموعه در کمتر از یک ساعت به منزل شما می آیند و با کیفیت ترین خدمات را به شما ارائه می دهند. علاوه بر این، تنها هزینه تعمیر جاروبرقی از شما گرفته می شود و هزینه ایاب و ذهاب تعمیرکار به هیچ وجه لحاظ نمی شود.

تعمیر جاروبرقی بوش شمال تهران

این نمایندگی آماده خدمت رسانی به شهروندان ساکن در شمال تهران می باشد. اگر ساکن مناطق شمالی تهران مانند لواسانات، نیاوران، ولنجک، الهیه، تجریش، شریعتی، فرمانیه، کامرانیه، چیذر، زعفرانیه، منظریه، ازگل، دربند، دزاشیب، محمودیه، پل رومی، پاسداران، ظفر، میرداماد، جردن، شمیرانات، دروس، پارک وی، شهرک غرب، سعادت آباد و ملاصدرا هستید، با ما تماس بگیرید. سرویسکار جاروبرقی بوش خیلی سریع به منزل شما می آید و مشکل شما را حل می کند.

تعمیر جاروبرقی بوش غرب تهران

در صورتی که ساکن غرب تهران هستید، نگران تعمیر جاروبرقی خود نباشید زیرا ما در این بخش نیز شعبه داریم. اگر ساکن هر یک از مناطق آیت الله کاشانی، باغ فیض، بلوار فردوس، آریا شهر، جنت آباد، پونک، صادقیه، اکباتان، شهرک آپادانا، شهرزیبا، شهرک آزادی، مرزداران، شهرآرا، پاتریس، جلال آل احمد، سردار جنگل، شهرک راه آهن و میدان المپیک هستید می توانید برای تعمیر با ما تماس بگیرید. ما بهترین خدمات تعمیر را با مناسب ترین هزینه به شما ارائه می دهیم.

تعمیر جاروبرقی بوش شرق تهران

همانطور که می دانید ترافیک و شلوغی در شرق تهران بسیار زیاد است و بسیاری از ساکنین این منطقه برای رفت و آمد مشکل دارند. به همین دلیل نمایندگی تعمیر جاربرقی بوش در این منطقه یکی از شعب خود را افتتاح کرده است تا دیگر نگران انتقال دستگاه به تعمیرگاه نباشید. پس اگر ساکن یکی از مناطق تهران پارس، پیروزی، رسالت، نارمک، امام حسین، دماوند، نیروهوایی، سید خندان، نظام آباد، مجدیه و سهروردی هستید و نیاز به تعمیر دارید با ما تماس بگیرید.

تعمیر جاروبرقی بوش جنوب تهران

در جنوب تهران تعمیرگاهی وجود ندارد که افراد در صوت نیاز به تعمیر لوازم خانگی به آنجا مراجعه کنند. در نتیجه، این مجموعه یکی از شعب خود را در جنوب تهران راه اندازی کرده است تا بتواند بهترین خدمات تعمیر را ارائه دهد. بنابراین، ساکنین هر یک از مناطق راه آهن، مولوی، شوش، میدان قزوین، منیریه، حسن آباد، بعثت، افسریه و نازی آباد در صورت نیاز به تعمیر جاروبرقی بوش می توانند با ما تماس بگیرند. تعمیرکاری حاذق و کاربلد به منزل شما با تجهیزات کامل فرستاده می شود.

چرا تعمیر جاروبرقی با نمایندگی تعمیرات بوش؟

  • ضمانت اصل بودن کالا
  • تعمیرات شبانه روزی بوش
  • دارا بودن شعبه های مختلف در تهران
  • تعمیر جاروبرقی بوش در منزل

سوالات رایج درباره تعمیر جاروبرقی بوش

در این بخش سوالاتی که در زمینه تعمیر جاروبرقی بوش از تکنسین های ما پرسیده شده را آورده ایم. اگر باز هم سوالی داشتید با ما تماس بگیرید تا به سوالات شما به صورت رایگان پاسخ دهیم.

1- چگونه می توانیم بوی بد جاروبرقی را برای همیشه از بین ببریم؟

ممکن است شما هم بوی بدی را از جاروبرقی خود احساس کنید و سردرگم شوید که چه کاری انجام دهید. ایجاد بوی بد در جاروبرقی به دو دلیل امکان دارد اتفاق بیفتد. اولین دلیل این است که بو به خاطر کثیفی باشد که باید حتما دستگاه خود را تمیز کنید و به نظافت آن برسید. دومین دلیل این است که بو در اثر گیر کردن آشغال مانند مو، پرز فرش و … در جاروبرقی باشد که در این شرایط باید اقدامات زیر را انجام دهید:

– ابتدا باید برس ها، کیسه و فیلتر جاروبرقی را چک کنید. اگر کیسه پر از آشغال است بهترین کار تعویض آن می باشد. توجه کنید که اگر جاروبرقی شما کیسه قابل تعویض ندارد باید همان کیسه را خالی کنید، آن را بشویید و مجددا استفاده کنید. علاوه بر این، شما باید سیلکون جاروبرقی را نیز با یک دستمال مرطوب تمیز کنید.

– در صورتی که با بررسی فیلتر جاروبرقی متوجه شدید بوی بد به دلیل آن است، باید فیلتر را تعویض کنید. توجه داشته باشید که تعویض فیلتر خیلی بهتر از این است که فیلتر را تمیز کنید. پس تا جایی که امکان دارد تعویض فیلتر انجام دهید. در صورتی که اقدام به شست و شوی فیلتر کردید حواستان باشد که فیلتر خشک شود و سپس داخل جاروبرقی گذاشته شود.

– اگر بوی بد به دلیل برس جاروبرقی باشد، شما باید آن را تعویض کنید. اگر امکان دارد که با تمیز کردن برس مشکل بوی بد حل شود آن را بشویید و سپس استفاده کنید.

ذکر این نکته ضروری است که اگر هرکدام از قطعات فیلتر، برس و کیسه جاروبرقی را خواستید عوض کنید باید از اورجینال بودن آن مطمئن شوید تا بوی بد به طور کامل از بین برود. علاوه بر این، برای ایجاد بوی خوب در جاروبرقی شما می توانید از قرص خشبو کننده استفاده کنید. این قرص های خشبو کننده در داخل کیسه قرار می گیرند و زمانی که جاروبرقی شروع به کار می کند بوی مطبوعی در فضای خانه می پیچد.

2- دلایل بوی بد جاربرقی چیست؟

زمانی که بوی بدی را از جاروبرقی خود احساس می کنید دلایل مختلفی موجب آن می شود. مهمترین دلایل بوی بد جاروبرقی و راهکارهایی که می توانید انجام دهید در ادامه آورده شده است:

– امکان دارد تسمه جاروبرقی خراب شده باشد که در این حالت حتما بوی لاستیک سوخته به مشام شما خواهد رسید. برای تعمیر تسمه جاروبرقی باید چک کنید که آیا تسمه فرسوده است یا خیر. اگر تسمه فرسوده باشد در برابر بلبرینگ می لغزد و حتما باید آن را تعویض کنید.

– امکان دارد در برس جاروبرقی مو یا پرز فرش گیر کرده باشد و همین موجب ایجاد بوی سوختگی شود. در چنین حالتی، فشار زیادی به موتور وارد می شود و شاید موتور جاروبرقی بسوزد. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که جاروبرقی تمیز باشد.

– امکان دارد در سیم کشی های جاروبرقی مشکلی ایجاد شده باشد. اگر در حال کار با جاروبرقی هستید، به سیم های آن دست بزنید. در صورتی که سیم ها بسیار داغ بودند آن را از برق بیرون بکشید. سپش پایانه های جاروبرقی را چک کنید و اطمینان حاصل کنید که محکم هستند.

در صورتی که با اقدامات بالا، باز هم مشکل حل نشد، باید از تعمیرکار جاروبرقی بوش بخواهید که به تست، عیب یابی و تعمیر دستگاه شما بپردازد.

مشکلات رایج جاروبرقی بوش

  • کاهش مکش دستگاه: اگر چیزی باعث مسدود شدن مکش هوا در جاروبرقی شود می تواند به موتور دستگاه آسیب هایی را وارد کند. در اکثر دستگا هاه از جمله جارو برقی بوش یک نمایشگر وجود دارد که این وضعیت را نشان می دهد و معمولا وقتی کیسه جارو پر می شود این نمایشگر قرمز رنگ می شود. دقت نمایید که حتما قبل از روشن کردن مجدد کیسه و یا هر چیزی که جلوی جریان هوا را گرفته خالی کنید.
  • خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی: در صورتی که در حین کار با جاروبرقی، دستگاه شماخاموش شود، دلایلی متعددی مانند بالا رفتن دمای دستگاه، ایجاد مشکل در موتور و یا اختلال در عملکرد پروانه و بلبرینگ ها دارد.
  • خرابی سیم جمع کن جاروبرقی: بعد از مدتی استفاده از جاروبرقی امکان دارد سیم جمع کن آن خراب شود. در صورتی که سیم جمع کن جاروبرقی شما نیز خراب شده باید سریعا آن را تعویض و یا تعمیر کنید.
  • سوختن کلکتور و خرابی در بلبرینگ: بیشترین علتی که به موتور جارو برقی های بوش صدمه می زند و مشتری را مجبور به تعمیر می کند استفاده از کیسه ها و پاکت های نامرغوب با برندهای بی کیفیت و نامعتبر است، زیرا این کیسه ها گرد و خاک را وارد موتور می کنند و باعث سوختن کلکتور و همچنین خرابی در بلبرینگ می شود.
 

مقالات مربوط به تعمیرات لوازم خانگی

سوالات متداول

آیا مشتری باید برای ایاب و ذهاب تعمیرکار هزینه ای بپردازد؟

به هیچ وجه ما هزینه ای را بابت رفت و آمد تعمیرکار جاروبرقی بوش از شما نمیگیریم زیرا دارای شعب متعدد در تهران هستیم و نزدیک ترین تکنسین را به محل شما می فرستیم.

برای تعمیر جاروبرقی بوش در تهران باید چه هزینه ای را بپردازیم؟

در این نمایندگی برای تعمیرات دستگاه در هر مدل و طرحی که باشد کمترین هزینه را به شما پیشنهاد می دهیم زیرا تمامی قیمت های ما طبق استاندردها وقیمت گذاری های رسمی تعیین شده است. تعمیرکار جاروبرقی بوش ابتدا دستگاه را عیب یابی کرده و سپس هزینه ای را برای تعمیر به شما اعلام می کند.

ساعات و روزهای کاری نمایندگی مجاز تعمیرات جاروبرقی بوش به چه صورت است؟

این نمایندگی در تمامی روزهای سال حتی روزهای تعطیل آماده ارائه خدمات تعمیرات جاروبرقی بوش در هر ساعتی که خواستید می باشد. فقط کافی است با شماره های مندرح در سایت تماس بگیرید.

کارت ضمانت برای تعمیر جاروبرقی بوش به مشتری می دهید؟

بله ما به ازای هرگونه تعمیر و یا سرویس جاروبرقی بوش به شما یک کارت گارانتی 6 ماهه می دهیم تا در صورتی که دستگاه مجددا عیب پیدا کرد، مشکلش را به صورت رایگان برطرف کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

شماره های نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش

نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش در شمال تهران:

لواسانات، نیاوران، ولنجک، الهیه، تجریش، شریعتی، فرمانیه، کامرانیه، چیذر، زعفرانیه، منظریه، ازگل، دربند، دزاشیب، محمودیه، پل رومی، پاسداران، ظفر، میرداماد، جردن، شمیرانات، دروس، پارک وی، شهرک غرب، سعادت آباد، ملاصدرا

نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش در غرب تهران:

آیت الله کاشانی، باغ فیض، بلوار فردوس، آریا شهر، جنت آباد، پونک، صادقیه، اکباتان، شهرک آپادانا، شهرزیبا، شهرک آزادی، مرزداران، شهرآرا، پاتریس، جلال آل احمد، سردار جنگل، شهرک راه آهن، میدان المپیک

نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش در شمال شرق تهران:

گیشا، فاطمی، آرژانتین، عباس آباد، مطهری، فلسطین، توانیر، یوسف آباد، گاندی، امیرآباد

نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش در جنوب تهران:

راه آهن، مولوی، شوش، میدان قزوین، منیریه، حسن آباد، بعثت، افسریه، نازی آباد

نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش در شرق تهران:

تهران پارس، پیروزی، رسالت، نارمک، امام حسین، دماوند، نیروهوایی، سید خندان، نظام آباد، مجدیه، سهروردی

نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش در مرکز تهران:

ستارخان، توحید، جمهوری، رودکی، مرتضوی، جیحون، آذربایجان، انقلاب، مهرآباد، استاد معین، جمالزاده، کارگر