نمایندگی تعمیرات بوش

10 خط ویژه تلفن های شبانه روزی

نقد و بررسی ماشین ظرفشویی بوش سری 800

نقد و بررسی ماشین ظرفشویی بوش سری 800

شما می توانید تنظیمات 15 محل را به یک باره در سه قفسه قرار دهید.
این ماشین ظرفشویی عملکرد قفل کودک ندارد.

ماشین ظرفشویی یکپارچه بوش سری 800 دارای تعداد استانداردی از چرخه های شستشو است و یک واحد انرژی بسیار کارآمد است.
ماشین ظرفشویی بوش سری800 نسبتا استاندارد است و با چرخه شستشو و گزینه های شستشو آن کاملا استاندارد است. اگر چه این یک تابع قفل کودک ندارد، اما شامل برخی از ویژگی های پیشرفته است. این ماشین ظرفشویی فوق العاده در انرژی کارآمد است، بنابراین هزینه زیادی برای کار ندارد.

سطح صدا در این ماشین ظرفشویی بوش تنها 44 دسیبل است که باعث می شود واحد در هنگام شستشو بسیار آرام باشد. شما می توانید مقدار زیادی از ظروف را به یک باره با آن شستشو دهید. علاوه بر این، این دستگاه دارای سه قفسه – دو قفسه ماشین ظرفشویی به صورت منظم و یک قفسه سوم کوچک در بالای صفحه است.

قفسه ها قابل تنظیم به سه سطح ارتفاع مختلف می باشند و به طور کلی 9 موقعیت مختلف را به خود اختصاص می دهند. قفسه های این دستگاه نیز شامل سینی هایی می شوند که باعث می شود ظروف زیادی را بارگیری کنند.

شما می توانید انتخاب شش دوره شستشو و گزینه های شستشو اضافی برای جفت شدن با چرخه شستشو داشته باشید.دارای شش چرخه شستشو، چرخه سنگین، اتوماتیک، اکو، عادی، اکسپرس و فقط شستشو است. پنج گزینه ای که دریافت می کنید عبارتند از تاخیر، نیم بار، ظریف، ضد عفونی و درخشش اضافی.

این ماشین ظرفشویی بوش نیز دارای گزینه شستشوی بهداشتی است و توسط بنیاد ملی بهداشت تأیید شده است. هنگام انتخاب این گزینه شستن، چرخه شستشو از آب با درجه حرارت بالا استفاده می کند تا مطمئن شود که غذاهای شما بهداشتی است.

نقد و بررسی ماشین ظرفشویی بوش سری 800

مصرف انرژی ماشین ظرفشویی بوش

این ماشین ظرفشویی بوش دارای صرفه جویی انرژی( ENERGY STAR ) است و تخمین زده می شود که تنها 27 دلار برای کار شما هزینه خواهید کرد. علاوه بر این تخمین زده می شود که فقط 259 کیلووات ساعت در هر سال مصرف کند.

این محصول با هزینه پایین و مصرف انرژی کم، دارای رتبه بندی ENERGY STAR شامل یک چرخه شستشو سازگار با محیط زیست می باشد. این چرخه برای ظروف ظریف توصیه می شود. دمای آب را کاهش می دهد و طول چرخه شستن را کاهش می دهد تا به صرفه جویی در انرژی کمک کند.

اگر چه این ماشین ظرفشویی با صرفه جویی در مصرف انرژی دارای چرخه شستشو سازگار با محیط زیست می باشد، برای خشک سالی محیط زیست مناسب نیست.
بوش با این ماشین ظرفشویی ضمانت قابل ملاحظهای دارد. برای سال اول، بخش های واحد و هر کدام از اجزاء تحت پوشش قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، قفسه ها و قطعات الکترونیک در دستگاه با پوشش پنج ساله حمایت می شوند، در حالی که یک ضمانت نامه طول عمر برای درب وان و واحد درب را فراهم می کند.

برای تعمیر ماشین ظرفشویی بوش از طریق تلفن و ایمیل به پشتیبانی مشتریان می پردازد. شما همچنین می توانید به دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی همراه به سوالات متداول و آموزش در وب سایت بوش دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، می توانید با نمایندگی بوش در تهران تماس بگیرید و سوالات خود را به صورت رایگان از کارشناسان ما بپرسید.

مصرف انرژی ماشین ظرفشویی بوش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + سیزده =

محتوای مقاله برای آشنایی با نحوه کار کردن لوازم خانگی و اینکه چه مشکلی ممکن است برای آنها پیش بیاید بسیار مناسب است.
John Doe

مقالات منتشر شده

ارور E27 ظرفشویی بوش
ارور E27 ظرفشویی بوش
ارور-E17-ظرفشویی-بوش-شاخص
ارور E17 ظرفشویی بوش
علت-گرم-نشدن-آب-ماشین-ظرفشویی-بوش-شاخص
چرا آب ماشین ظرفشویی بوش گرم نمی شود؟
روشن شدن چراغ نمک ظرفشویی
چرا چراغ نمک ماشین ظرفشویی روشن می شود؟
تنظیم درجه یخچال قدیمی
درجه یخچال قدیمی چگونه تنظیم می شود؟
ارور-تاپ-کلوز-Tap-Closed-ماشین-لباسشویی-بوش-شاخص
ارور تاپ کلوز Tap Closed ماشین لباسشویی بوش
ماشین لباسشویی بوش یا ال جی
ماشین لباسشویی بوش بهتر است یا ال جی؟
مزایا و معایب ساید بای ساید بوش
مزایا و معایب یخچال ساید بای ساید بوش
علت تخلیه نکردن لباسشویی بوش
علت تخلیه نشدن آب در ماشین لباسشویی بوش
خدمات پس از فروش بوش
نمایندگی خدمات پس از فروش بوش؛ سرویس و تعمیرات تخصصی بوش