نمایندگی تعمیرات بوش

10 خط ویژه تلفن های شبانه روزی

تاریخچه لوازم خانگی بوش

تاریخچه لوازم خانگی بوش

تاریخچه لوازم بوش از سال 1886 توسط مهندس آلمانی رابرت بوش آغاز می شود. در اوایل قرن بیستم، لوازم خانگی بوش در سال 1906 با تاسیس اولین شرکت تولیدی خود در ایالات متحده محصولات خود را در سراسر جهان گسترش داد.به طور طبیعی، اولین لوازم بوش، شباهت کمتری به محصولات مدرن آن دارند، اما نام بوش به عنوان نشانه اصلی فرد و تعهد شرکت به صداقت و نوآوری شناخته می شود. لوازم بوش در حال حاضر در بیش از 100 کشور در سراسر جهان در دسترس است.لوازم بوش در تمام سطوح لوازم خانگی از ماشین لباسشویی، خشک کن و ماشین ظرفشویی تا مایکروویو، اجاق گاز، یخچال و تهویه تا جاروبرقی و سایر لوازم کوچک را شامل می شود.
در حالی که برخی از محصولات نسبت به دیگران بیشتر در رقابت هستند، هر وسیله بوش با توجه به صرفه جویی در انرژی، راحتی و دوام طراحی و ساخته می شود.در بین همه ی لوازم خانگی، بهترین محصول آنها ماشین های ظرفشویی هستند. از سال 2001، ماشین ظرفشویی بوش به عنوان ماشین ظرفشویی # 1 یا # 2 در مجلات پیشرو مصرف کننده رتبه بندی شده است.

بوش و ساختار سبز: صرفه جویی در مصرف آب و انرژی

بوش صرفه جویی در مصرف انرژی و آب را در هر دو محصولات نوآورانه و شیوه های کسب و کار خود در اولویت قرار داده است.

آنها مشارکت کلیدی با شرکت های دیگر را برای کمک به ترویج ساخت و ساز پایدار و طراحی سبز ایجاد کرده اند. در اینجا برخی از راه هایی است که محصولاتشان به حفظ محیط زیست و توسعه پایدار کمک می کند، آورده شده است.

ماشین ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی بوش استاندارد های انرژی فدرال را تا 48٪ افزایش داده است. علاوه بر طرح کلی طراحی topnotch، این ماشین ظرفشویی نیز شامل ویژگی هایی است که به طور خودکار مقدار، نوع و سطح لکه از ظروف را در یک بار خاص تشخیص می دهد تا در مصرف آب، انرژی و پول شما صرفه جویی شود.

بسیاری از مدل ها همچنین شامل یک چرخه شستشوی کامل قفسه ای می شوند. ماشین های ظرفشویی بوش در کنار صرفه جویی در مصرف آب و انرژی، در میان ساکت ترین و ایمن ترین محصولات هستند. باز هم در صورتی که نیاز به تعمیرات ظرفشویی بوش دارید می توانید با 22225007-021 تماس بگیرید تا سریعا خدمات تعمیر را برای شما انجام دهیم.

ماشین ظرفشویی بوش

یخچال های بوش

در میان یخچال های کارآمد موجود در بازار، یخچال های بوش ویژگی هایی مانند کنترل درجه حرارت خارجی را ارائه می دهند که به شما این امکان را می دهد که دمای یخچال خود را بدون باز کردن درب تنظیم کنید و یک دستگاه سیگنال به شما اطلاع می دهد که درب یخچال باز می باشد .

همین ویژگی موجب شده که یخچال های بوش از فروش بالایی برخوردار باشند و مردم استقبال زیادی از آن بکنند. از طرفی دیگر تعمیر این دستگاه حساسس است و نیاز به تعمیرکاری حرفه ای برای این کار است. بهترین راه حل تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال بوش است تا از هر لحاظی خیالتان بابت تعمیر راحت باشد.

یخچال های بوش

ماشین لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی های بوش بیشترین صرفه جویی در میزان مصرف آب و انرژی را دارند، صرفه جویی 76 درصد از آب و 72 درصد انرژی مورد استفاده در ماشین لباسشویی معمولی به دست آمده است.

سنسورها می توانند اندازه بار را تشخیص دهند که سطح آب و درجه حرارت را در تمام طول فرایند شستشو به منظور مراقبت از تمام پارچه های لباس خود تنظیم کنید.
سرعت چرخش دو برابر بیشتر از لباسشویی های معمولی است که منجر به کاهش زمان خشک شدن می شود.

به کار بردن این ویژگی ها در ساختار ماشین لباسشویی بوش موجب شده که افراد تعمیر آن را به هر کسی واگذار نکنند و نیاز باشد که فردی حرفه ای این کار را انجام دهد. در صورتی که دستگاه شما خراب شده و نگران تعمیر آن هستید باید با نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی بوش تماس بگیرید تا تعمیر شما با دقت و کیفیت بالایی انجام شود.

ماشین لباسشویی بوش

نصب لوازم خانگی شما

البته، هنگامی که شما دستگاه بوش خود را انتخاب و خریداری کردید، باید آن را نصب کنید. به طور طبیعی، دستگاه های کوچکتر نیاز به تخصص و نیروی انسانی کم دارند، اما یخچال های بزرگ، لباسشویی و خشک کن ها، ماشین های ظرفشویی و اجاق گازها ممکن است فراتر از توانایی شما برای نصب باشند.

نصب لوازم خانگی شما

تعمیر لوازم خانگی بوش توسط نمایندگی

نمایندگی مجاز تعمیر بوش قادر به تعمیر تمامی لوازم خانگی از جمله ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی و یخچال بوش و … می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هجده =

محتوای مقاله برای آشنایی با نحوه کار کردن لوازم خانگی و اینکه چه مشکلی ممکن است برای آنها پیش بیاید بسیار مناسب است.
John Doe

مقالات منتشر شده

روشن شدن چراغ نمک ظرفشویی
چرا چراغ نمک ماشین ظرفشویی روشن می شود؟
تنظیم درجه یخچال قدیمی
درجه یخچال قدیمی چگونه تنظیم می شود؟
ارور-تاپ-کلوز-Tap-Closed-ماشین-لباسشویی-بوش-شاخص
ارور تاپ کلوز Tap Closed ماشین لباسشویی بوش
ماشین لباسشویی بوش یا ال جی
ماشین لباسشویی بوش بهتر است یا ال جی؟
مزایا و معایب ساید بای ساید بوش
مزایا و معایب یخچال ساید بای ساید بوش
علت تخلیه نکردن لباسشویی بوش
علت تخلیه نشدن آب در ماشین لباسشویی بوش
خدمات پس از فروش بوش
نمایندگی خدمات پس از فروش بوش؛ سرویس و تعمیرات تخصصی بوش
چرا-چراغ-قرمز-یخچال-روشن-می-شودشاخص
چرا چراغ قرمز فریزر بوش روشن شده است؟
ویژگی قرص ماشین ظرفشویی
انواع قرص ماشین ظرفشویی و نحوه استفاده از آن
ارور‌های  E26 | F26 و E27 | F27 لباسشویی بوش
ارور‌های  E26 | F26 و E27 | F27 لباسشویی بوش