نمایندگی تعمیرات بوش

10 خط ویژه تلفن های شبانه روزی

اجتناب از تعمیرات پر هزینه یخچال بوش

اگر مانند بسیاری از افراد دیگر هستید، هنگام خرید یک یخچال جدید که بیشتر با نیازهای شما متناسب است، وقت و انرژی زیادی را صرف می کنید. بنابراین، در بهترین شرایط، اطمینان حاصل کنید که یخچال و فریزر و لوازم خانگی خود را به خوبی نگهداری می کنید.

یخچال و فریزری که به خوبی نگهداری می شوند بسیار کارآمد بوده و مصرف انرژی کمتری دارند و با این کار می توانید از تعمیرات پرهزینه یخچال و فریزر خود اجتناب کنید. در اینجا چند نکته وجود دارد که ممکن است به شما در جلوگیری از پرداخت هزینه برای تعمیر تخصصی یخچال بوش کمک کند:

1. مطمئن شوید یخچال و فریزر تراز است: اگر یخچال و فریزر شما تراز نباشد، هنگامی که می خواهید درب آن را ببندید، تمایل بیشتری به باز شدن خواهد داشت. بدیهی است، هدف این است که سعی کنید هوای سرد را در داخل یخچال نگه دارید. علاوه بر این، مواد غذایی تمایل دارند درون یخچال و فریزری که تراز نیست سرخورده و به بیرون بیفتند.

زمانی را صرف تراز کردن دستگاه خود بکنید. این تنظیم به راحتی می تواند با جابجا کردن پایه ها در زیر آن انجام شود. تراز نبودن یخچال بوش به کمپرسور یخچال هم در طول زمان آسیب خواهد رساند.

2. درزگیر درب یخچال را برای یافتن هرگونه پوسیدگی بررسی کنید: درب یخچال بوش شما عایق است چرا که در اطراف آن درزگیر قرار داده شده است. این درزگیر انعطاف پذیر است و به دستگاه مهر و موم شده است تا هوای سرد را در داخل آن حفظ کند. با گذشت زمان، این درزگیر می تواند خشک شده و یا پوسیده شود که باعث می شود کارایی خود را از دست بدهد.

در مرحله اول، درزگیر را لمس کنید تا اطمینان حاصل کنید که خشک یا ترک خورده نیست. سپس درب را ببندید و دست خود را در اطراف درب قرار دهید تا ببینید آیا هوا از دستگاه خارج می شود. اگر پاسخ مثبت است، درزگیر باید تعویض شود. (ما می توانیم برای این کار به شما کمک کنیم)

3. بررسی سیم پیچ خنک کننده و فن: کندانسور بخشی از سیستم تبرید یخچال و فریزر است. وظیفه آن بدین صورت است که گاز داغ را که از کمپرسور تخلیه شده است را خنک کند. سیم پیچ و فن در پشت یا زیر یخچال یا فریزر واقع شده اند. به طور معمول آنها در معرض خاک و گرد و غبار قرار دارند.

خاک و گرد و غبار می توانند به طور چشمگیری بر روی بهره وری یخچال شما تاثیرگذار باشند. سیم پیچ و فن یخچال و فریزر باید حداقل هر 6 ماه یکبار تمیز شود. از جاروبرقی برای تمیز کردن سیم پیچ و فن استفاده کنید.

4. بررسی سیستم تخلیه و جمع آوری آب: سوراخ تخلیه و سیستم جمع آوری آب باعث جمع آوری آب جمع شده توسط فرآیند برفک زدایی می شود. برای جلوگیری از انسداد این سیستم، تمیزکاری دوره ای توصیه می شود. شما باید هر گونه ذرات و آب موجود در سوراخ تخلیه و سیستم جمع آوری آب را تخلیه کرده و آن را تمیز نگه دارید.

5. فیلتر آب را تعویض کنید: بیشتر یخچال های جدید که دارای آب سردکن هستند، همراه با یک فیلتر به کار برده می شوند. بعضی از مدل ها به طور خودکار به شما اطلاع می دهند که فیلتر باید تغییر کند. به طور متوسط، فیلتر معمولا باید هر 6 ماه یکبار تغییر کند.

مشابه با هر وسیله کوچک یا بزرگ دیگری، اگر شما از یخچال خود خوب نگهداری کنید، آنها نه تنها کارآمدتر عمل می کنند، بلکه طول عمر بیشتری خواهند داشت. اگر شما به هر گونه تعمیر لوازم خانگی یا مسائل مربوط به سرویس و خدمات پس از فروش بوش نیاز داشتید با نمایندگی تعمیات بوش تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

محتوای مقاله برای آشنایی با نحوه کار کردن لوازم خانگی و اینکه چه مشکلی ممکن است برای آنها پیش بیاید بسیار مناسب است.
John Doe

مقالات منتشر شده

علت تخلیه نکردن لباسشویی بوش
علت تخلیه نشدن آب در ماشین لباسشویی بوش
خدمات پس از فروش بوش
نمایندگی خدمات پس از فروش بوش؛ سرویس و تعمیرات تخصصی بوش
چرا-چراغ-قرمز-یخچال-روشن-می-شودشاخص
چرا چراغ قرمز فریزر بوش روشن شده است؟
ویژگی قرص ماشین ظرفشویی
انواع قرص ماشین ظرفشویی و نحوه استفاده از آن
ارور‌های  E26 | F26 و E27 | F27 لباسشویی بوش
ارور‌های  E26 | F26 و E27 | F27 لباسشویی بوش
علت-ماندن-کف-در-ماشین-ظرفشویی-شاخص
علل اصلی ماندن کف در ماشین ظرفشویی
راهنمای استفاده از ماکروفر بوش
راهنمای استفاده از ماکروفر بوش
علت-قفل-شدن-لباسشویی-بوش-شاخص
علت قفل شدن درب لباسشویی بوش
تعویض قفل درب یا میکروسوئیچ لباسشویی
تعویض میکروسوئیچ درب لباسشویی
سوختن-کولر-گازی-بوش-شاخص
علت سوختن کمپرسور کولر گازی