نمایندگی تعمیرات بوش

10 خط ویژه تلفن های شبانه روزی

درباره یخچال بوش

درباره یخچال های بوش

بوش دارای یخچال و فریزرهایی است که برای خانه شما بسیار مفید هستند. یکی از یخچال های موجود و در دسترس، مدل 36 اینچی عمیق ساید بای ساید است.

این مدل همچنین دارای تبخیر دوگانه است که سبب ایجاد رطوبت و تازگی در مواد غذایی شما می شود. این مدل دارای قفسه ها و سطل های EasyLift است که به شما کمک می کند تا قفسه ها را بدون نیاز به جدا کردن آنها از یخچال بالا ببرید.

این طرح بسیار هوشمندانه است که شامل درهای بلند، لولاهای پنهان، نورپردازی درخشان و قفسه های شیشه ای بدون فریم می باشد.

این مدل همچنین طبق تائیدیه ENERGY STAR واجد شرایط است. این مدل همچنین مجهز به زنگ هشدار زمان باز ماندن درب است که اگر شما درب را باز رها کرده باشید از طریق یک زنگ هشدار اطلاع می دهد.

کشوهای قابل توسعه و وسیع آن کار شما را برای دسترسی به غذا و نوشیدنی ها آسان می کند. سرویس تعمیر یخچال و فریزر بوش این امکان را برای شما فراهم می کند که در صورت لزوم آن را تعمیر کنید.

فیلترهای آب در یخچال های بوش

یخچال های بوش با فیلترهای آب ساخته می شوند که باعث می شود آب شما تمیز و بی خطر باشد. آنها باید هر شش ماه یکبار تعویض شوند.

پس از گذشت شش ماه، یخچال شما نماد هشدار فیلتر آب را نمایش می دهد تا به شما اطلاع دهد که فیلتر باید تعویض شود. بوش یک فروشگاه الکترونیکی دارد که در آن شما می توانید فیلترهای آب را در صورت لزوم خریداری کنید.

شما می توانید فیلتر آب را با دنبال کردن دستورالعمل های همراه با فیلتر نصب کنید. اگر فیلتر آب تعویض شود و نماد هشدار فیلتر آب هنوز چشمک می زند، دکمه Super Cool را برای تنظیم مجدد آن فشار دهید.

عیب یابی فیلتر آب یخچال بوش

بوش توصیه می کند تنظیمات درجه حرارت خود را در دمای 3 درجه سانتی گراد برای یخچال و 17- درجه سانتی گراد برای فریزر تنظیم کنید.

اگر متوجه شوید که نور داخلی یخچال شما به درستی کار نمی کند، مطمئن شوید که برق وصل شده است، زیرا این یک علت شایع است و اگر برق به سوکت جریان نیابد، ممکن است باعث شود که چراغ های داخلی خاموش شوند.

در صورتی که مشکل این نباشد، فیوز را بررسی کنید. هنگامیکه یخچال روشن می شود ممکن است یک صدای بوق شنیده شود. هنگامی که خنک کننده روشن یا خاموش می شود صدای کار کردن آن را خواهید شنید که کاملا طبیعی است چرا که موتور کمپرسور سر و صدای زیادی را ایجاد می کند.

هنگامیکه دستگاه را نصب می کنید 12 ساعت طول می کشد تا آب خنک شود بنابراین نگران نباشید اگر آب به سرعت پس از اتصال جریان برق خنک نشود.

گاهی اوقات آب به دلیل حباب های هوا ابری به شکل یخ زده به نظر می رسد، اما کاملا طبیعی است که با این صحنه مواجه شویم.

تقریبا پنج سانتی متر فاصله در پشت یخچال مناسب است. قطرات آب جاری شده در فضای داخلی را با صرف زمان مناسب پاک کنید چرا که بعدها این کار دشوار می شود.

توجه کنید که تعمیر یخچال بوش باید توسط متخصصین مجرب در یک نمایندگی مجاز تعمیر یخچال بوش انجام شود زیرا دارای تعمیرکارانی است که علاوه بر دانش دارای مهارت بالایی در این زمینه هستند.

ما به عنوان اولین و بهترین نمایندگی بوش در تهران می توانیم به شما قول دهیم که تعمیرات بوش را با دقت و کیفیت بالا انجام می دهیم. به ازای تعمیر به شما کارت گارانتی شش ماهه می دهیم تا در صورت خرابی مجدد، تعمیر را به صورت رایگان برای شما انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هشت =

محتوای مقاله برای آشنایی با نحوه کار کردن لوازم خانگی و اینکه چه مشکلی ممکن است برای آنها پیش بیاید بسیار مناسب است.
John Doe

مقالات منتشر شده

علت تخلیه نکردن لباسشویی بوش
علت تخلیه نشدن آب در ماشین لباسشویی بوش
خدمات پس از فروش بوش
نمایندگی خدمات پس از فروش بوش؛ سرویس و تعمیرات تخصصی بوش
چرا-چراغ-قرمز-یخچال-روشن-می-شودشاخص
چرا چراغ قرمز فریزر بوش روشن شده است؟
ویژگی قرص ماشین ظرفشویی
انواع قرص ماشین ظرفشویی و نحوه استفاده از آن
ارور‌های  E26 | F26 و E27 | F27 لباسشویی بوش
ارور‌های  E26 | F26 و E27 | F27 لباسشویی بوش
علت-ماندن-کف-در-ماشین-ظرفشویی-شاخص
علل اصلی ماندن کف در ماشین ظرفشویی
راهنمای استفاده از ماکروفر بوش
راهنمای استفاده از ماکروفر بوش
علت-قفل-شدن-لباسشویی-بوش-شاخص
علت قفل شدن درب لباسشویی بوش
تعویض قفل درب یا میکروسوئیچ لباسشویی
تعویض میکروسوئیچ درب لباسشویی
سوختن-کولر-گازی-بوش-شاخص
علت سوختن کمپرسور کولر گازی