نمایندگی تعمیرات بوش

10 خط ویژه تلفن های شبانه روزی

تعمیر ظرفشویی بوش​​

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش با نمایندگی مجاز تعمیرات ظرفشویی بوش

در دهه 60 خانم ها وارد دنیای کار شدند و دیگر زمان کافی برای انجام کارهای خانه نبود. شرکت بوش با شعار راحت کردن کارهای خانه، اقدام به تولید ماشین ظرفشویی نمود و خانم های خانه را از کار طاقت فرسای شستن ظروف راحت کرد. تا با خیال راحت تر به فعالیت های بیرون از منزل خود برسند. از آن زمان تا بحال پیشرفت های زیادی در زمینه تولید ماشین ظرفشویی برند بوش شده است چراکه با بهره گیری از فناوری روز باعث صرفه جویی بالایی در مصرف مواد شوینده و آب شده اند و سازگاری هر چه بیش تر با محیط زیست دارند. ولی باز هم ممکن است با گذر زمان و استفاده بیش تر، به تدریج دستگاه شما دچار نقصی شود و نیاز به تعمیر ظرفشویی بوش خود پیدا کنید.

آیا شما هم نیاز به تعمیر ظرفشویی بوش دارید؟ خانه یا محل کارتان مجهز به ماشین ظرفشویی بوش است و در عملکرد آن اختلالی مشاهده می کنید؟ نمی دانید برای دریافت خدمات تعمیر ظرفشویی بوش با کدام مجموعه تماس بگیرید؟

برای تعمیر هر وسیله ای مراجعه به نمایندگی آن محصول بهترین گزینه می باشد. با تماس با نمایندگی مجاز تعمیرات ظرفشویی بوش خیالتان از بابت عیب یابی و برطرف کردن مشکل دستگاه خود راحت خواهد بود. تکنسین های این مجموعه با بهره گیری از دانش روز و تجربه بالای تعمیرات در کوتاه ترین زمان مشکل ماشین ظرفشویی شما را پیدا کرده و از اتلاف وقت جلوگیری می کنند. ما به عنوان معتبرترین نمایندگی به شما کمک می کنیم تا ظرفشویی خود را خیلی سریع، با دقت بالا و بهترین کیفیت تعمیر کنید. مطمئن باشید تعمیرکاران ما، دستگاه را به گونه ای تعمیر می کنند که بهتر از روز اولش کار کند و دیگر کوچک ترین عیبی پیدا نکند.

تعمیرگاه و نمایندگی مرکزی تعمیر ظرفشویی بوش

هر وسیله ای در اثر کارکرد نیاز به سرویس و در بعضی موارد نیاز به تعمیر پیدا خواهد کرد. در صورتی که برای ماشین ظرفشویی تان مشکلی پیش آمد نباید به تعمیرکاران نا وارد مراجعه کنید زیرا باعث صرف هزینه بالاتر و در مواردی خراب شدن زود هنگام و مجدد آن وسیله خواهد شد. بنابراین، بهترین گزینه تماس با نمایندگی یا تعمیرگاه مرکزی تعمیرات ظرفشویی بوش می باشد تا با اطمینان خاطر بتوانید دستگاه تان را به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی تعمیر کنید.

یکی از مهم ترین مزیت های این کار این است که اگر دستگاه نیازمند تعویض قطعه یا تعمیر باشد، تکنسین ها از قطعات یدکی اصلی و مرغوب استفاده خواهند کرد تا بعد از تعمیر دستگاه بطور مطلوب به کارکرد عادی خود ادامه دهد.

به عنوان مثال، در برخی مواقع ظروف بطور کامل شسته نمی شوند که این عیب می تواند مربوط به جنس ماده شوینده باشد بطوری که اگر از ماده شوینده مخصوص استفاده نشود ممکن است سازگار با ماشین ظرفشویی شما نباشد و باعث خوب شسته نشدن ظروف می شود. در بعضی نیز مواقع جنس آب مصرفی در صورت داشتن املاح بالا باعث خوب شسته نشدن می شود و هیچ جای نگرانی نیست. نمایندگی مرکزی با داشتن افرادی مطمئن شما رو از اینگونه موارد مطلع و راهنمایی های لازم را به شما ارائه خواهند داد و از هرگونه هزینه اضافی جلوگیری خواهند کرد.

نحوه تماس با نمایندگی سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی

برای تماس با این مجموعه اقدامات زیر را انجام دهید:

– شما در ابتدا باید با شماره 22225007-021 تماس بگیرید.

– پس از تماس مشکل ماشین ظرفشویی خود را با جزئیات کامل با تکنسین های ما در میان بگذارید.

– گزارش خرابی شما ثبت می شود و سپس در کمتر از یک ساعت تعمیرکار با تجهیزات کامل به منزل شما می آید.

– در مرحله بعدی تعمیرکار دستگاه شما را با دقت بررسی و عیب یابی می کند و هزینه تعمیر را به شما می گوید. در صورت رضایت اقدام به تعمیر می کند.

– پس از اتمام تعمیر، یک صورت حساب که شامل ریز به ریز اقدامات انجام شده و همچنین یک کارت گارانتی شش ماهه به شما داده می شود.

– بعد از یک هفته از نمایندگی مرکزی با شما تماس گرفته می شود تا در جریان میزان رضایت شما قرار بگیریم.

مزایای تعمیرات ماشین ظرفشویی در نمایندگی رسمی

شعب متعدد در سراسر تهران

ما با داشتن چندین شعبه در شمال، شرق، غرب و جنوب تهران قادر به خدمات رسانی تعمیر سریع و حرفه ای در تهران و اطراف تهران هستیم.

تضمین اصل بودن کالا

این نمایندگی تضمین می دهد تمامی کاهایی که استفاده می شود اصل و مرغوب بوده و جای هیچ گونه نگرانی برای تعمیر لوازم خانگی وجود ندارد.

کارشناسان حرفه ای

تعمیرگاه مرکزی دارای متخصصین حرفه ای می باشد که از نظر فنی در رده ی بالایی قرار دارند. علاوه بر این، اطلاعات تعمیرکاران هر چند وقت یکبار با برگزاری کلاس های متعدد آپدیت می شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در تهران

حتما برای شما هم این مشکل ایجاد شده که ماشین ظرفشوییتان خراب شده و نمی دانید برای دریافت خدمات تعمیر ظرفشویی بوش در تهران با چه شماره ای تماس بگیرید! در واقع ممکن است در هر نقطه تهران زندگی کنید و نیاز به یک نمایندگی تعمیرات بوش داشته باشید. در این زمان فقط کافیست در اینترنت سرچ کنید تا نمایندگی رسمی تعمیر بوش را بیابید و با خیال راحت با ما تماس بگیرید.

ما به عنوان معتبرترین نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در تهران صدها نمایندگی در جای جای تهران داریم. فرقی نمی کند در کدام منطقه از تهران زندگی می کنید زیرا شعب ما در شمال، جنوب، شرق و غرب دایر شده است و در نتیجه هیچ مشکلی از نظر مسافت وجود ندارد. در صورت تماس شما با تعمیرگاه مجاز در هر ساعت از شبانه روز به شما خدماتی با کیفیت عالی ارائه می شود و کمترین هزینه از شما گرفته می شود. بسیاری از افراد ناراحت این مساله هستند که چون در نزدیکی محل شان هیچ نمایندگی تعمیرات و یا تعمیرگاهی وجود ندارد خودشان باید ماشین ظرفشویی را برای عیب یابی و تست ببرند. در چنین شرایطی انتقال دستگاه دارای ریسک است و امکان دارد در جابه جایی آسیب دستگاه شدیدتر شود.

ما با دایر کردن شعب متعدد در تهران این امکان را برای شما فراهم کردیم که نگران مسافت خود و دور بودن تعمیرکار به منزل تان نباشید. پس در هر کجایی از تهران که هستید همین حالا با شماره 22225007-021 تماس بگیرید. تعمیرکار ماشین ظرفشویی موظف است با تمامی ابزارهای خود در کمتر از یک ساعت خود را به منزل شما برساند. مسافت شما از ما در هزینه تعمیر به هیچ وجه حساب نمی شود. در واقع هیچ هزینه ایاب و ذهابی از شما کسر نمی شود.

نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش کدام مناطق تهران را پوشش می دهد؟

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بوش تمام محله های تهران را تحت پوشش خود دارد.

تعمیر ظرفشویی بوش شمال تهران: تمام محله های شمال تهران از جمله تجریش، جردن، قلهک و …

تعمیر ظرفشویی بوش غرب تهران: محله های غرب تهران شامل صادقیه، مرزداران، پونک و …

تعمیر ظرفشویی بوش جنوب تهران: مناطق تحت پوشش و واقع در جنوب تهران شامل مشیریه، شوش، خراسان و …

تعمیر ظرفشویی بوش شرق تهران: تمام محله های شرق تهران از جمله پیروزی، تهرانپارس، نیروهوایی و …

چرا تعمیرکار ظرفشویی بوش در این مجموعه بهترین است؟

ماشین های ظرفشویی بوش مانند تمام لوازم خانگی این برند و برندهای دیگر ممکن است به دلیل عمر بالا، استفاده نادرست، عدم رعایت مراقبت های مورد نیاز و موارد دیگر، دچار اختلال در عملکرد خود شود. در این مواقع بسیار مهم است که با یک تعمیرکار ظرفشویی بوش متخصص در این زمینه تماس گرفته تا با بررسی دستگاه شما، مشکل آن را پیدا کرده و سریعا خرابی را رفع کند.

اما چطور می توان بهترین تعمیرکار ظرفشویی بوش را در تهران پیدا کرد؟ اگر شما هم از آن دسته افرادی باشید که از وسایل خود به خوبی مواظبت کرده و خرابی هر یک از آن ها باعث نگرانی شما می شود، بسیار اهمیت دارد که با سرچ و بررسی مراکز و نمایندگی مختلف بش در سطح تهران آشنا شده و بهترین آنها را انتخاب کنید.

به همین دلیل این نمایندگی با ارائه بهترین خدمات تعمیر ظرفشویی بوش و همچنین استخدام مجرب ترین تعمیرکاران، خیال شما را از بابت کیفیت و تخصص در خدمات ارائه شده برای تعمیرات ظرفشویی بوش، تضمین می کند.

ویژگی های یک تعمیرکار ظرفشویی بوش کدام است؟

ویژگی های یک تعمیرکار لوازم خانگی بوش خوب و متخصص در این زمینه باید به شرح زیر باشد تا شما هم بتوانید بهترین خدمات تعمیر و سرویس را از آن دریافت کنید.

  • تخصص در سیستم و عملکرد انواع لوازم خانگی بوش
  • دانش فنی در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی
  • تجهیزات و ابزارهای لازم و مورد نیاز
  • صبر و دقت و حل تمام مشکلات ایجاد شده در دستگاه
  • قابلیت تشخیص مشکلات و اختلالات موجود در سیستم
  • قابلیت ارتباط و برقراری رابطه با مشتریان
  • قابلیت رفع اشکال در محل و حل مشکل سختی جابجایی لوازم خانگی
  • پیگیری و پشتیبانی و پاسخ به تمام سوالات و نگرانی های مشتری

شما در نمایندگی سرویس ظرفشویی بوش می توانید تمام موارد بالا را یکجا در تعمیرکاران ما مشاهده کنید.

تعمیر ظرفشویی به صورت تخصصی

در این نمایندگی تعمیرکاران و تکنسین هایی با مهارت و دانش بالا جمع شده اند تا بتوانند مشکل ظرفشویی تان را به صورت تخصصی برطرف کنند. راهکارهایی که این تکنسین های مجرب پیشنهاد می دهند صد در صد بهترین راهکار است و می توانید با خیال راحت به کار آن ها اطمینان کنید. اگر دستگاه شما به صورت سطحی خرابی اش برطرف شود، بعد از مدتی دوباره نقصی در آن ایجاد می شود و متحمل هزینه بیش تری می شوید. تعمیرکارانی که در این نمایندگی مشغول به کار هستند خرابی دستگاه شما را یکبار برای همیشه حل می کنند و به شما تضمین می دهند که دیگر عیبی در آن ایجاد نشود.

اگر دستگاه شما به صورت سطحی خرابی اش برطرف شود، بعد از مدتی دوباره نقصی در آن ایجاد می شود و متحمل هزینه بیش تری می شوید. تعمیرکارانی که در این نمایندگی مشغول به کار هستند خرابی دستگاه شما را یکبار برای همیشه حل می کنند و به شما تضمین می دهند که دیگر عیبی در آن ایجاد نشود.

هر عیب و نقصی که ماشین ظرفشویی شما داشته باشد در این مجموعه قابل حل است از جزئی ترین خرابی گرفته تا سخت ترین آن ها. می توان گفت خرابی در برد و درب بزرگ ترین و حساس ترین مشکلاتی است که امکان دارد به وجود بیاید و حل آن ها کار هر کسی نیست. حتما باید فردی متخصص و خبره در حوزه تعمیرات آن را انجام دهد. اگر به دنبال یک تعمیرکار حرفه ای هستید حتما با شماره 22225007-021 تماس بگیرید.

تعمیر ظرفشویی به صورت تخصصی​

تعمیر برد ماشین ظرفشویی

برد قطعه ای است که وظیفه کنترل و هماهنگی سایر قطعات در یک وسیله برقی را برعهده دارد. زمانی که این قطعه خراب شود کل دستگاه از کار میفتد و شما نمی توانید از آن استفاده کنید. به همین دلیل است که گفته می شود تعمیر آن از حساسیت بالایی برخوردار است. گاهی اوقات میزان خرابی برد زیاد نیست و تعمیرکار باید آن را با دقت بالا تعمیر کند به طوری که مصرف کننده بتواند از آن استفاده کند. اما در بعضی شرایط باید آن را تعویض کرد و حتما قطعه اورجینال آن را استفاده کرد. بنابراین در هر دو شرایط باید از فردی متخصص کمک بگیرید.

تعمیر درب ماشین ظرفشویی

خراب شدن درب ظرفشویی به کرات اتفاق میفتد و افراد زیادی برای راهنمایی گرفتن تماس می گیرند و فکر می کنند خودشان می توانند به تعمیر آن بپردازند. ولی به همین سادگی نیست. خراب بودن درب ماشین ظرفشویی دلایل مختلفی دارد که اگر به اشتباه تشخیص داده شود خسارت جبران ناپذیری را به دستگاه وارد می کند. در ابتدا باید متخصص تشخیص دهد به چه علتی درب خراب شده و سپس به تعمیر همان بخش بپردازد. بنابراین در این مورد هم با یک نمایندگی معتبر تماس بگیرید و مشکل دستگاه را با کوچکترین جزئیات مطرح کنید. اصلا در این مورد ریسک نکنید.

تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل

در این نمایندگی پس از تماس شما برای خرابی، تعمیرکار در هر کجای تهران که باشید در کمتر از یک ساعت با تجهیزات و ابزار آلات کامل به منزل شما می آید. بنابراین، دیگر نیازی نیست که نگران این باشید که چگونه ماشین ظرفشویی را به تعمیرگاه ببرم. نیازی نیست شما بیایید. ما به محل سکونت شما میاییم و کار شما را راحت می کنیم.

نکته ای که باید بگوییم این است که خیلی از افراد تصور می کنند که بابت ایاب و ذهاب تعمیرکار هزینه ای از آن ها گرفته می شود. در خیلی از نمایندگی این کار را می کنند ولی ما تنها هزینه تعمیر را از شما می گیریم تا هزینه زیادی را متحمل نشوید. هدف ما جلب رضایت شما عزیزان است، پس هر کاری می کنیم تا آسایش و رفاه شما را فراهم شود.

در ضمن، ما دستگاه شما را یک مرتبه در محل شما انجام می دهیم و به این صورت نیست که تعمیرکار چندین بار رفت و آمد کند تا مشکل دستگا شما برطرف شود. پس از تعمیر هم از نمایندگی با شما تماس گرفته می شود تا ببینیم از عملکرد تعمیرکار را ضی بودید یا خیر.

نصب، سرویس و خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی بوش

این نمایندگی ارائه دهنده خدماتی از جمله پیشگیری از ایجاد مشکلات آینده و سرویس ماشین ظرفشویی بوش و رفع مشکلات و ایرادات بوجود آمده دستگاه شما در سراسر تهران می باشد. اگر زمان زیادی از خرید دستگاه شما می گذرد پس حتما به سرویس و چکاپ نیاز دارد. با این کار می توانید از ضررات و مشکلات پیشرو جلوگیری نمایید. پس تامل نکنید و همین حالا با 22225007-021 تماس بگیرید. خدمات این مجموعه در کوتاهترین زمان ممکن و با کیفیت انجام می گیرد. خدمات این مجموعه بدلیل خدمات تخصصی و صادقانه باعث جلب رضایت مشتریان شده است که این نمایندگی با انگیزه بیشتر و مصمم تر از قبل فعالیت خود را ادامه می دهد.

همیشه سعی کنید تمامی کارهای مربوط به دستگاه تان را به نمایندگی بسپارید. مهم ترین دلیلش این است که اصولا نمایندگی هر برند برای اینکه بتواند رضایت و اعتماد مشتریان زیادی را جذب کند سرویسکاران و تکنسین های معروفی را استخدام می کند. این مورد درباره نمایندگی ما نیز صدق می کند. ما در بخش تعمیر ماشین ظرفشویی بوش تعمیرکارانی داریم که درای 30 سال سابقه کاری هستند و دانش بالایی را نیز در این حوزه دارند. علاوه بر این، تعمیرکاران ما پس از گذر از فیلترهای بسیار دشوار و استخدام شدن، هر ماه موظفند در کلاس های آموزشی تعمیرات لوازم خانگی شرکت کنند و دانش خود را به روز نگه دارند.

در ضمن در این نمایندگی خدمات پس از فروش نیز ارائه شده است. در صورتی که نیاز به نصب و سرویس دارید ببینید که از تاریخ گارانتی دستگاه گذشته است یا نه. اگر تاریخ منقضی نشده باشد ما به صورت رایگان این کار را برای شما انجام می دهیم. اما گر گذشته باشد کمترین هزینه را از شما میگیریم و دستگاه را تست و عیب یابی می کنیم. اگر نیاز به یک سرویسکار دارید با ما تماس بگیرید. بدون شک بهترین تجربه را برای شما رقم خواهیم زد و تعمیر را به بهترین نحو انجام می دهیم.

نحوه دریافت خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی بوش

چطور می توان به صورت رایگان از خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی بوش بهره مند شد؟ آیا برای این کار باید با نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش تماس گرفت؟ نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات بوش چگونه است؟

در صورتی که لوازم خانگی خریداری کنید، توسط تامین کننده و فروشنده یک برگ گارانتی تاریخ دار به شما اعطا می شود؛ برای استفاده رایگان از خدمات پس از فروش کافیست در صورت بروز هر مشکلی برای دستگاهتان قبل از اتمام دوره درج شده روی ضمانتنامه، با شماره 22225007-021، نمایندگی رسمی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش تماس گرفته و از این مرکز خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید. اگر تاریخ انقضای گارانتی شرکتی به پایان رسیده است، باز هم می توانید مراحل قبل را طی کنید؛ با این تفاوت که با پرداخت هزینه می توانید از تخصصی ترین تعمیرات توسط این نمایندگی بهره ببرید.

نحوه دریافت خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی بوش

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی بوش

  • نشت آب از ماشین: از دلایلی که باعث نشت آب می شود پارگی یا پوسیدگی شلنگ های آب می باشد که با مراجعه به نمایندگی به بهترین صورت مشکل بطرف خواهد شد و اقدامات لازم برای تعمیر ماشین ظرفشویی انجام می گیرد. 
  • روشن نشدن ماشین ظرفشویی: اگر فیوز برق نپریده باشد و یا برق پریز وصل باشد، دلایل دیگری را برای روشن نشدن دستگاه باید در نظر بگیریم. از جمله مواردی که باید به نمایندگی مراجعه کنیم خراب بودن نوار دور درب، ترک داشتن و یا شکسته بودن لولای درب، سوختن فیوز حرارتی و در مواردی در صورت نوسان برق سوختگی برد اصلی.
  • کارنکردن پمپ آب:  این پمپ وظیفه جابجایی آب را درون ماشین ظرفشویی بر عهده دارد. با خراب شدن این پمپ دستگاه دیگر کار نخواهد کرد و احتیاج به یک تکنسین ماهر در این زمینه الزامی می باشد.
  • بوی بد داخل مخزن: می تواند دلایلی مانند انسداد فیلتر و پمپ و شلنگ تخلیه و یا باقی ماندن مواد غذایی داخل مخزن شستشو داشته باشد.
  • کار نکردن دکمه های روی پنل: ممکن است قفل کودک دستگاه را فعال کرده اید و یا اینکه مشکلی در کنترل پنل یا برد الکترونیکی ایجاد شده است.
  • عدم تخلیه آب ظرفشویی پس از اتمام برنامه شستشو: به دلیل گرفتگی و انسداد فیلتر، پمپ تخلیه، شلنگ ورودی و خروجی آب به دستگاه و در نهایت گرفتگی مسیر فاضلاب این مورد می تواند رخ دهد.
  • خشک نشدن ظروف در مخزن بعد از تمام شدن روند شستشو: اگر المنت گرمایی یا ترموستات ماشین ظرفشویی خراب شده باشد، با اتمام روند شستشو ظرف ها در مخزن امکان خشک شدن ندارند.

بهترین مواد شوینده برای استفاده در ماشین ظرفشویی چیست؟

بسیاری از کاربران روزانه با مجموعه تماس گرفته و نمی دانند بهترین مواد شوینده برای ماشین ظرفشویی کدام است و همچنین چه موادی در دراز مدت آسیبی به اجزای داخلی دستگاه وارد نمی کند.

همانطور که میدانید مواد شوینده مختلفی در بازار وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خود را دارد و شما باید بر اساس نیازهای خود آن ها را تهیه کرده و استفاده نمایید. از مهمترین مواد شوینده مخصوص ماشین ظرفشویی می توان موارد زیر را نام برد:

  • قرص های ماشین ظرفشویی: قدرت پاک کنندگی و چربی زدایی بالا اما عدم قابلیت استفاده مقدار مورد نظر. امکان ایجاد خط و خش روی ظروف و بلورجات
  • ژل های ماشین ظرفشویی: به دلیل آب پایه بودن، به راحتی در هر دمایی از آب حل می شوند. در هر بار استفاده با توجه به مقدار ظروف، می توان میزان دلخواهی را داخل مخزن ریخت.
  • نمک ماشین ظرفشویی: برای گرفتن سختی آب استفاده می شوند. در صورت عدم استفاده امکان ایجاد رسوب در مجراهای ورودی و خروجی دستگاه وجود دارد.
  • جلادهنده ها: باعث زودتر خشک شدن و همچنین براق شدن ظروف پس از اتمام روند شستشو در ماشین ظرفشویی می شوند.

هر کدام از این موارد می تواند تاثیر بسزایی در کیفیت استفاده از ماشین ظرفشویی داشته باشد. شما به عنوان کاربر باید ماده شوینده مورد نیاز خود را طبق نیازهایتان انتخاب کنید. بهتر است در این زمینه برندهای معروف تر و با کیفیت تر موجود در بازار را شناسایی و برای گرفتن نتیجه بهتر از آن ها استفاده کنید.

اقدامات لازم برای جلوگیری از خراب شدن ماشین ظرفشویی بوش

  •  قبل از اینکه تمامی ظروف را داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید، ابتدا غذاهای باقیمانده به آن ها را بگیرید و سپس اقدام به شست و شوی آن ها کنید.
  • شما باید از مواد شوینده استاندارد و با کیفیت برای شست و شوی ظروف استفاده کنید. علاوه بر این، نباید مواد سفید کننده را داخل مخزن بریزید زیرا آسیب جدی به ماشین وارد می کنند. مواد شوینده باید به اندازه نه کمتر نه بیشتر برای شست و شو استفاده شود.
  • باید هر دو هفته یکبار از دستگاه خود در صبح زود یا آخر شب ها استفاده کنید و پس از اتمام شست و شو درب آن را نبندید تا تمامی قطعات آن خشک شوند.
  • فیلتر دستگاه را به صورت دوره ای مثلا ماهی یکبار تمیز کنید.
  • از قرار دادن ظروف زیاد داخل ماشین خودداری کنید و به اندازه ظرفیت دستگاه در آن ظرف قرار دهید. علاوه بر این، باید ظروف را در جهت آب پاش های ماشین قرار دهید تا تمیز شسته شوند.
  • باید از برنامه صحیح برای شست و شوی ظروف استفاده کنید تا ظروف خیلی خوب تمیز شوند.

اقدامات لازم برای جلوگیری از خراب شدن ماشین ظرفشویی بوش​

قطعات قابل تعمیر در ماشین ظرفشویی

در تعمیر ماشین ظرفشویی گاهی شرایطی پیش می آید که تعمیرکار مجبور می شود قطعه ای از دستگاه را تعویض کند. در چنین شرایطی، باید حتما از قطعه اصلی برای تعویض استفاده کرد. اگر قطعه اصلی نباشد، بعد از مدتی دوباره دستگاه شما خراب می شود و متحمل هزینه بیش تری خواهید شد.

در این مجموعه تمامی قطعاتی که برای تعمیر و تعویض استفاده می شود اورجینال است و شما با خیال راحت می توانید تعمیر خود را به این مجموعه بسپارید. ما به شما ضمانت 6 ماهه می دهیم تا در صورتی که مجددا قطعه معیوب شد با ما تماس بگیرید تا بدون هیچ هزینه ای دستگاه تان را مجددا تعمیر کنیم. البته این مورد بسیار نادر بوده و قطعاتی که برای تعمیر استفاده می کنیم از کیفیت بالایی برخوردار هستند و سالیان سال به شما کار می دهند.

مهمترین قطعات ظرفشویی که در این مجموعه برای مشتریان عزیز و گرامی فراهم می شود عبارتند از:

واشر درب

کنترل کننده

شیر برقی

هیتر

فیلتر داخلی

کیت

بازوی آبپاش

قفسه بالایی

مقالات مربوط به تعمیرات لوازم خانگی

سوالات متداول درباره خدمات تعمیرگاه ظرفشویی

چقدر بابت تعمیر تخصصی ظرفشویی بوش باید به تعمیرکار بدهیم؟

در گام اول باید تعمیرکار ماشین ظرفشویی بوش به محل سکونت شما بیاید و دستگاه را به طور کامل بررسی کند. سپس براساس مشکلی که پیدا کرده هزینه تعمیر را به شما می گوید. این هزینه کمترین هزینه ممکن نسبت به سایر نمایندگی هاست.

برای تعمیرات ظرفشویی بوش باید دستگاه را به تعمیرگاه بیاوریم؟

خیر نیاز به انتقال دستگاه ندارید. بعد از اعلام گزارش خرابی به کارشناسان ما، حرفه ای ترین تعمیرکار را در کمتر از یک ساعت با ابزار کامل به محل شما اعزام می کنند و به تعمیر و عیب یابی دستگاه می پردازد.

نمایندگی مرکزی تعمیرات ظرفشویی بوش در چه ساعاتی و روزهایی باز است؟

شما می توانید برای تعمیر و سرویس دستگاه در هر روز و ساعتی که خواستید با این نمایندگی تماس بگیرید. تکنسین های ما حتی در روزهای تعطیل آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

اولویت تعمیرگاه مجاز ظرفشویی بوش تعمیر است یا تعویض؟

اولویت در این تعمیرگاه از اول تا به امروز تعمیر به جای تعویض بوده است و در صورت نیاز به تعویض حتما از قطعات اصلی استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + هفت =

شماره های نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش

نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در شمال تهران:

لواسانات، نیاوران، ولنجک، الهیه، تجریش، شریعتی، فرمانیه، کامرانیه، چیذر، زعفرانیه، منظریه، ازگل، دربند، دزاشیب، محمودیه، پل رومی، پاسداران، ظفر، میرداماد، جردن، شمیرانات، دروس، پارک وی، شهرک غرب، سعادت آباد، ملاصدرا

نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در غرب تهران:

آیت الله کاشانی، باغ فیض، بلوار فردوس، آریا شهر، جنت آباد، پونک، صادقیه، اکباتان، شهرک آپادانا، شهرزیبا، شهرک آزادی، مرزداران، شهرآرا، پاتریس، جلال آل احمد، سردار جنگل، شهرک راه آهن، میدان المپیک

نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در شمال شرق تهران:

گیشا، فاطمی، آرژانتین، عباس آباد، مطهری، فلسطین، توانیر، یوسف آباد، گاندی، امیرآباد

نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در جنوب تهران:

راه آهن، مولوی، شوش، میدان قزوین، منیریه، حسن آباد، بعثت، افسریه، نازی آباد

نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در شرق تهران:

تهران پارس، پیروزی، رسالت، نارمک، امام حسین، دماوند، نیروهوایی، سید خندان، نظام آباد، مجدیه، سهروردی

نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در مرکز تهران:

ستارخان، توحید، جمهوری، رودکی، مرتضوی، جیحون، آذربایجان، انقلاب، مهرآباد، استاد معین، جمالزاده، کارگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 9 =