نمایندگی تعمیرات بوش

10 خط ویژه تلفن های شبانه روزی

اطلاعات جامعی از نمایندگی سیهاوی بوش در ایران

اطلاعات جامعی از نمایندگی سیهاوی بوش در ایران

مطمئنا زمانیکه تصمیم به خرید لوازم خانگی می گیرید فاکتورهای زیادی وجود دارند که می توانند در خرید شما تاثیر بگذارند. در ابتدا مهم ترین فاکتور انتخاب برند مناسب است. شما باید برندی را انتخاب کنید که محصولاتش را با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و تجهیزات ساخته و توانسته در طولانی مدت رضایت مشتریان زیادی را کسب کند. فاکتور بعدی این است که این برند بتواند گارانتی و خدمات پس از فروش خوبی را به شما ارائه دهد زیرا احتمال دارد پس از خرید نیاز به سرویس و یا تعمیری داشته باشید که این کار باید به صورت تخصصی، با خدمات مناسب و قطعات اورجینال توسط برند مربوطه انجام شود.

از طرفی دیگر، متاسفانه فروشگاه ها و شرکت هایی در بازار لوازم خانگی وجود دارند که به دروغ می گویند نمایندگی یک برند را بر عهده دارند و گارانتی غیر رسمی و تقلبی را به خریدان تحویل می دهند. مردم نیز به دلیل اینکه منبع اطلاعاتی درستی در این زمینه وجود ندارد، به این گونه شرکت ها اعتماد می کنند و ضرر و زیان بسیاری را متحمل می شوند. شما باید در هنگام خرید خیلی تحقیق کنید و حواستان باشد گول چنین شرکت هایی را نخورید. یکی از برندهایی که افراد سودجو به دلیل پر طرفدار بودن آن نزد مردم و همچنین فروش بالای آن نسبت به سایر برند ها شروع به فعالیت در این حوزه کرده اند برند بوش است.

شما اگر قصد خرید از این برند را دارید، قبل از خرید حتما این مقاله را بخوانید تا از خرید از یک فروشگاه نامعتبر جلوگیری کنید. در این مطلب سعی می کنیم بهترین نمایندگی این برند که به نام نمایندگی سیهاوی یا شرکت سیهاوی است را به شما معرفی کنیم و اطلاعاتی از قبیل تلفن نمایندگی سیهاوی (شماره تلفن شرکت سیهاوی)، آدرس نمایندگی سیهاوی، شرایط گارانتی سیهاوی، خدمات مورد ارائه این شرکت و … را نیز در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با خیال راحت خریدتان را انجام دهید. با ما همراه باشید تا تمامی این عناوین را به طور کامل برایتان توضیح دهیم.

 شماره تلفن شرکت سیهاوی

در این بخش اطلاعتی را درباره شماره تلفن شرکت سیهاوی (تلفن نمایندگی سیهاوی)، آدرس نمایندگی سیهاوی، تلفن گارانتی و خدمات پس از فروش سیهاوی در اختیار شما قرار می دهیم تا در صورت نیاز بتوانید بهترین خدمات را دریافت کنید. در صورتی که با تلفن نمایندگی سیهاوی تماس گرفتید و کسی پاسخگو نبود، سریعا با 22225007-021 تماس بگیرید تا درخواست شما را پیگیری کنیم.

آدرس شرکت سیهاوی: خیابان وزرا کوچه پنجم پلاک 12 طبقه سوم.

تلفن نمایندگی سیهاوی: 02181016

شماره تلفن خدمات پس از فروش سیهاوی: 02181016

 شماره تلفن شرکت سیهاوی

نمایندگی سیهاوی

نمایندگی سیهاوی یا همان شرکت سیهاوی یکی از بزرگترین نمایندگی های شخصی برند بوش می باشد که فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است. نمایندگی سیهاوی به قدری پر قدرت در این زمینه فعالیت کرد که پس از مدت کوتاهی تبدیل به بزرگترین وارد کننده محصولات برند بوش شد. چون تا آن زمان هیچ نمایندگی از برند بوش در ایران وجود نداشت، شرکت سیهاوی تصمیم گرفت برای خریداران کارت گارانتی سیهاوی و همچنین خدمات پس از فروش سیهاوی مناسبی فراهم کند. به این منظور، نمایندگی سیهاوی گروهی از تکنسین های با تجربه و کار بلد خود را برای گذراندن دوره های آموزشی مورد نیاز به آلمان اعزام کرد تا بتواند به بهترین شکل ممکن و به صورت حرفه ای خدمات پس از فروش سیهاوی را در ایران راه اندازی کند.

خوشبختانه نمایندگی سیهاوی توانست در این کار موفق شود و رونق و پیشرفت چشمگیری در این عرصه کسب کند به طوری که این شرکت به عنوان مورد اعتماد ترین و معتبرترین گارانتی شخصی برند بوش در بازار و میان مردم محسوب می شود. در حال حاضر با وجود اینکه نمایندگی سیهاوی به فعالیت های خود در ایران ادامه می دهد اما به عنوان نمایندگی رسمی بوش نیست. این مساله به این معنا نیست که نمایندگی سیهاوی دیگر خدمات خوبی را ارائه نمی دهد؛ بلکه همچنان بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می کند.

گارانتی سیهاوی

همانطور که گفته شد بعد از مدتی نمایندگی سیهاوی به منظور افزایش سطح کیفیت و خدمات خود، شروع به گارانتی محصولات خود و ارائه خدمات پس از فروش سیهاوی در ایران کرد تا بتواند رضایت مشتریان بیش تری را جلب کند. با این کار شرکت سیهاوی موفق شد شهرت زیادی را در بازار کار به دست آورد و گارانتی سیهاوی سالیان سال در ذهن و خاطر مردم ماند. رمز موفقیت این شرکت، تلاش برای کسب رضایت مشتریان و ارئه خدمات هر چه بیش تر و بهتر برای آن ها بود. خدمات پس از فروش و گارانتی سیهاوی دارای شرایط و ضوابط مربوط به خود است که در ادامه به بیان آن می پردازیم.

گارانتی سیهاوی

شرایط ضمانت نامه و گارانتی سیهاوی

– در مدت زمان گرانتی سیهاوی افراد می توانند از یکبار نصب و آموزش به صورت رایگان بهره مند شوند.

– تمامی محصولات خریداری شده از شرکت سیهاوی از 36 ماه گارانتی تعمیر یا تعویض برخوردارند.

– تمامی محصولات نمایندگی سیهاوی دارای 120 ماه خدمات پس از فروش هستند.

– مشتری حتما در زمان نصب و سرویس باید گارانتی سیهاوی خود را به سرویسکار ارائه دهد، در غیر این صورت ملزم به پرداخت هزینه می شود.

– آماده سازی شرایط مناسب برای نصب و همچنین فراهم کردن امکاناتی مانند آب، برق، گاز، فاضلاب و … بر عهده خود مشتری است.

– تعویض دستگاه بنابه صلاح دید کارشناس سیهاوی است نه خود مشتری.

– شرکت سیهاوی هیچ گونه مسئولیت و گارانتی را در قبال استفاده از لوازم غیر استاندارد توسط مشتری و همچنین آسیب های فیزیکی برعهده نمیگیرد.

– نصب، تعویض یا تعمیر محصولات شرکت سیهاوی نباید توسط افراد ناشی و غیر حرفه ای انجام شود.

– اگر شماره سریال گارانتی از روی کارت ضمانت و همچنین دستگاه پاک شود، دیگر آن محصول مشمول گارانتی سیهاوی نمی شود.

– هرگونه آسیب وارد شده به دستگاه از طریق نوسانات و اتصالات برق شامل گارانتی سیهاوی نمی شود.

شرایط ضمانت نامه و گارانتی سیهاوی

به کدام فروشگاه های برند بوش اعتماد کنیم؟

حال که با شرکت سیهاوی آشنا شدید، وقت آن رسیده که درباره نمایندگی های این برند نکاتی را به شما یاداور شویم. قطعا زمانیکه می خواهید وسیله برقی را برای خانه خود بخرید تلاش می کنید که یک شرکت معتبر مربوط به برند مورد نظر خود را پیدا کرده و برای خرید به آنجا مراجعه کنید. حتی حاضرید محصول را کمی گران تر بخرید ولی از اصل بودن کالا، گارانتی و خدمات پس از فروش آن مطمئن باشید. این بهترین کاری است که انجام می دهید، ولی بسیاری از این فروشگاه ها، الکی اسم خود را به عنوان نمایندگی معرفی می کنند و کسی نیست که این فروشگاه های متقلب را جریمه کند. شما باید در این زمینه به هر کسی اعتماد نکنید و حتما از اصل بودن گارانتی مطمئن شوید.

در صورتی که به دنبال نمایندگی بوش هستید، با 22225007-021 تماس بگیرید. این نمایندگی به عنوان معتبرترین و بهترین نمایندگی مجاز تعمیرات بوش در تهران است و می تواند بهترین خدمات را به شما ارائه دهد. نگران نباشید! این شرکت به ازای هر خرید، نصب، سرویس، تعویض یا تعمیر یک کارت گارانتی شش ماهه به شما ارائه می دهد و بهترین خدمات پس از فروش برای شما فراهم می کند. در صورتی که هر گونه مشکلی پیدا کردید و کارت شما دارای اعتبار بود سریعا با ما تمماس بگیرید تا در کمتر از یک ساعت به صورت رایگان مشکل شما را حل کنیم.

به کدام فروشگاه های برند بوش اعتماد کنیم؟

به کدام مراکز بوش برای تعمیرات تماس بگیریم؟

پس از شرکت سیهاوی، مراکز زیادی شروع به فعالیت در این زمینه کردند که مهمترین و بزرگترین آن ها نمایندگی مجاز تعمیرات بوش است. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا باید پس از شرکت سیهاوی کار خود را به این شرکت بسپارید. ما برای پاسخ به این سوال دلایل روشن و قانع کننده ای را داریم:

– این شرکت، همانند نمایندگی سیهاوی خدماتی با همان کیفیت و حتی بهتر ارائه می دهد.

– مانند نمایندگی سیهاوی، تضمین می کند که در صورت نیاز به قطعه، از قطعات اورجینال برای هر خدمتی استفاده می کند.

– به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مشتریان است.

– نیروهای خود را در کمتر از یک ساعت به منزل مشتری اعزام می کند.

– از تعمیرکارانی کاربلد و با بیش از بیست سال سابقه در مجموعه خود استفاده می کند. همان کاری که نمایندگی سیهاوی در شروع کار خود انجام داد.

– تعمیرکاران به صورت دوره ای آموزش می بینند و اطلاعات و دانش خود را به روز می کنند. اقدامی که نمایندگی سیهاوی برای نیروهای خود انجام داد.

به کدام مراکز بوش برای تعمیرات تماس بگیریم؟

بنابراین، این نمایندگی دست کمی از نمایندگی سیهاوی ندارد و می توانیم آن را به عنوان سیهاوی نمایندگی بوش در نظر بگیریم. اگر به دنبال سیهاوی نمایندگی بوش هستید همین الان با 22225007-021 تماس بگیرید تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهد و شما را مهمان همیشگی خود کند. کافی است یکبار اعتماد کنید تا تفاوت را احساس کنید.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم نکاتی را که باید در هنگام خرید لوازم خانگی در نظر بگیرید را برای شما عزیزان بیان کنیم. همچنین توضیحاتی را درباره نمایندگی سیهاوی (شرکت سیهاوی) از جمله آدرس شرکت سیهاوی، شماره تلفن شرکت سیهاوی و شرایط گارانتی سیهاوی در اختیار شما قرار دادیم تا با بهترین های این عرصه آشنا شوید. باز هم به شما توصیه می کنیم که به هر شرکتی اعتماد نکنید و در این باره تحقیق زیادی انجام دهید.

در ضمن برای سیهاوی نمایندگی بوش نیاز به تحقیق ندارید چون ما این کار را برای شما انجام دادیم و از این بابت خیالتان راحت راحت باشد. با 22225007-021 تماس بگیرید و هر سوالی که در زمینه محصولات و خدمات این برند دارید به صورت رایگان از تکنسین های حاذق و ماهر بپرسید. سیهاوی نمایندگی بوش با کیفیت ترین تعمیرات بوش را با کمترین هزینه به مشتریان خود ارائه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − دو =

محتوای مقاله برای آشنایی با نحوه کار کردن لوازم خانگی و اینکه چه مشکلی ممکن است برای آنها پیش بیاید بسیار مناسب است.
John Doe

مقالات منتشر شده

علت تخلیه نکردن لباسشویی بوش
علت تخلیه نشدن آب در ماشین لباسشویی بوش
خدمات پس از فروش بوش
نمایندگی خدمات پس از فروش بوش؛ سرویس و تعمیرات تخصصی بوش
چرا-چراغ-قرمز-یخچال-روشن-می-شودشاخص
چرا چراغ قرمز فریزر بوش روشن شده است؟
ویژگی قرص ماشین ظرفشویی
انواع قرص ماشین ظرفشویی و نحوه استفاده از آن
ارور‌های  E26 | F26 و E27 | F27 لباسشویی بوش
ارور‌های  E26 | F26 و E27 | F27 لباسشویی بوش
علت-ماندن-کف-در-ماشین-ظرفشویی-شاخص
علل اصلی ماندن کف در ماشین ظرفشویی
راهنمای استفاده از ماکروفر بوش
راهنمای استفاده از ماکروفر بوش
علت-قفل-شدن-لباسشویی-بوش-شاخص
علت قفل شدن درب لباسشویی بوش
تعویض قفل درب یا میکروسوئیچ لباسشویی
تعویض میکروسوئیچ درب لباسشویی
سوختن-کولر-گازی-بوش-شاخص
علت سوختن کمپرسور کولر گازی