نمایندگی تعمیرات بوش

10 خط ویژه تلفن های شبانه روزی

تعمیر برد ظرفشویی بوش به صورت تخصصی

علت، علائم و تعمیر برد ظرفشویی بوش

در این مطلب، تمامی نکاتی را که باید در زمینه تعمیرات برد ظرفشویی بوش بدانید برای شما به طور کامل توضیح دادیم. علاوه بر این، به فاکتورهایی که در خرید برد ماشین ظرفشویی بوش و هزینه تعمیر برد ظرفشویی تاثیر گذارند اشاره کوچکی کردیم. با ما همراه باشید در صورتی که با خواندن این مقاله باز هم سوالی در زمینه تعمیرات برد ظرفشویی بوش داشتید با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بوش، 22225007-021، تماس گرفته تا کارشناسان ما به صورت رایگان بهترین راهکارها را به شما پیشنهاد دهند.

از میان لوازم خانگی برند بوش، ظرفشویی بوش، به دلیل امکانات و کیفیت بالای قطعاتش، به یکی از پر طرفدارترین ها در بازار تبدیل شده به خصوص برای خانم هایی که شاغل هستند و زمانی را برای ظرف شستن ندارند. از طرفی، استفاده مرتب از ماشین ظرفشویی در طول روز موجب شده این دستگاه نسبت به سایر لوازم برقی های موجود در خانه خرابی بیش تری داشته باشد؛ ظرفشویی بوش هم از این قاعده مستثنی نیست. طبق گزارشات انجام گرفته توسط شرکت بوش، بیش تر این خرابی ها مربوط به برد ماشین ظرفشویی می باشد.

وظیفه و عملکرد اصلی برد ظرفشویی

همانطور که گفته شد در ساخت ظرفشویی بوش از قطعات و تجهیزات بسیار پیشرفته استفاده شده که یکی از این قطعات مهم برد الکترونیکی است. شاید این سوال به ذهن شما خطور کند که برد الکترونکی چیست، چه وظیفه ای بر عهده دارد، اگر دچار مشکل شود چه اتفاقی برای دستگاه می افتد و برای تعمیر آن باید چه کار کرد.

بنابراین سالم بودن برد ظرفشویی اهمیت زیادی دارد و باید تا جایی که می توانید کارهایی که منجر به خرابی آن می شود را انجام ندهید. لازم به ذکر است اگر کوچکترین نقصی در برد ظرفشویی بوش رخ دهد باید سریعا جهت تعمیر آن با شرکت بوش تماس بگیرید. با این کار، حرفه ای ترین تکنسین ها در زمینه تعمیرات برد ظرفشویی بوش بهترین اقدامات جهت تعمیر این دستگاه را به شما میگویند و هزینه تعمیرات را به حداقل می رسانند.

وظیفه و عملکرد اصلی برد ظرفشویی

نشانه های خرابی برد ظرفشویی بوش

سوالاتی که بسیاری از افراد از کارشناسان ما می پرسند این است که از کجا بفهمیم روشن نشدن ظرفشویی به دلیل خراب بودن برد الکترونیکی آن است. به عبارتی دیگر نشانه های خرابی برد ظرفشویی بوش چیست. برای اینکه خودتان متوجه شوید که برد ظرفشویی خراب شده یا نه، در ادامه اصلی ترین علائم خرابی برد ظرفشویی بوش را به صورت موردی برای شما بیان می کنیم. ولی باز هم به شما توصیه می کنیم قبل از هرگونه اقدامی برای تست، عیب یابی و تعمیر برد ظرفشویی بوش با یک تکنسین مشورت کنید و سپس دست به کار شوید.

– ماشین ظرفشویی به هیچ وجه روشن نمی شود.

– عملیات آبگیری در ظرفشویی انجام نمی شود.

– کد خطا یا ارور مربوط به برد بر روی پنل ظرفشویی نشان داده می شود.

– ظرفشویی حین کار به صورت ناگهانی قطع شود.

– ظرفشویی حین کار مدام قطع و وصل شود.

نشانه های خرابی برد ظرفشویی بوش

دلایل خرابی برد ظرفشویی بوش

برای اینکه تعمیر برد ظرفشویی به درستی انجام شود باید تمامی دلایل رایج برای خرابی برد را تک به تک چک کنید. یکی از مهمترین دلایل خرابی برد ظرفشویی بوش نیم سوز شدن خازن ها و فیوزهای موجود بر روی آن است که موجب می شود برنامه شست و شوی ظرف ها به طور کامل انجام نشود. رخ دادن اتصالی در سیم پیچ ها میتواند دلیل دیگری برای خرابی برد باشد که در این حالت برد نیم سوز می شود و باید سریع به داد آن برسید.

امکان دارد بخشی از برد آسیب دیده باشد که در چنین شرایطی عملیات آبگیری دچار اشکال می شود یا دستورالعمل های تایمر مشکل پیدا می کند. ناراحت کننده ترین دلیل، خرابی کل برد است که موجب روشن نشدن ظرفشویی می شود و باید به جای تعمیر به تعویض برد ظرفشویی بپردازید. هر یک از موارد ذکر شده در تعیین راهکار تعمیر ظرفشویی بوش تاثیرگذارند و باید با دقت و صبر زیاد بررسی شوند.

انتخاب راهکار درست برای تعمیر برد ظرفشویی را به تعمیرکار واگذار کنید زیرا اگر برد ظرفشویی به درستی تعمیر نشود در آینده خسارات بدتری به دستگاه شما وارد می شود. در مواردی فرد مجبور شده ماشین ظرفشویی دیگری بخرد زیرا دیگر دستگاه قابل تعمیر و حتی قابل تعویض نبوده است. علاوه بر این، تعمیر برد ظرفشویی، به خصوص برد ظرفشویی بوش را به تعویق نیندازید زیرا امکان دارد دستگاه به طور کامل از کار بیفتید و تعمیرکار هم نتواند برای تعمیر برد اقدامی انجام دهد.

بدون شک برای تعمیر برد ظرفشویی بوش بهترین گزینه تماس با نمایندگی مجاز ظرفشویی بوش است تا بتوانید بدون هیچ نگرانی تعمیر را به آن ها بسپارید. ما به عنوان معتبرترین نمایندگی بوش در تهران می توانیم برد ظرفشویی شما را به گونه ای تعمیر کنیم که بهتر از روز اول نیز کار کند!! به ازای تعمیری که ما انجام می دهیم شما یک ضمانت شش ماهه دریافت می کنید تا در صورتی که برد دوباره دچار مشکل شد تعمیر برای شما به صورت رایگان انجام شود. پس با تلفن شرکت بوش، 22225007-021، تماس بگیرید.

دلایل خرابی برد ظرفشویی بوش

هزینه تعمیرات برد ماشین ظرفشویی بوش

بسیاری از افراد نگران هزینه تعمیر برد ماشین ظرفشویی بوش خود هستند و می خواهند ببینند این هزینه به چه فاکتورهایی بستگی دارد. در پاسخ به شما عزیزان باید گفت عوامل زیادی مانند ضمانت نامه یا گارانتی شرکت، کیفیت قطعات، اورجینال یا فیک بودن قطعه، شدت خرابی و مدل ظرفشویی در هزینه تعمیرات برد ماشین ظرفشویی تاثیرگذار هستند. حتما باید تعمیرکار به منزل شما بیاید و با بررسی این فاکتورها قیمت تعمیر برد را به شما اعلام کند. پس با یک تماس نمی توان این هزینه را به شما اعلام کنیم.

ما تنها می توانیم به شما این اطمینان را بدهیم که تعمیر برد ظرفشویی بوش شما در کمتر از یک ساعت توسط تعمیرکارانی با بیش از بیست سال سابقه در این زمینه انجام می شود و در قبال آن کمترین هزینه نسبت به سایر جاها از شما تحویل گرفته می شود. در ضمن در صورت نیاز به تعویض ما از قطعات اورجینال استفاده می کنیم و  بعد از تعمیر برد ظرفشویی یک ضمانت شش ماهه به شما خواهیم داد و اگر دوباره برد ظرفشویی خراب شد به صورت رایگان تعمیر مجدد انجام می دهیم.

حواستان باشد که افرادی هم سودجو هستند و کمترین هزینه برای تعمیر برد ظرفشویی را پیشنهاد می دهند؛ ولی یک تعمیر بی کیفیت انجام می دهند که موجب می شود بعد از مدتی مجددا برد ظرفشویی خراب شود و هیچ مسئولیتی را در قبال آن بر عهده نمیگیرند. در مواردی که حتی موجب از کار افتادن کامل ظرفشویی شده اند و در نتیجه فرد متحمل هزینه هنگفتی می شود.

هزینه تعمیرات برد ماشین ظرفشویی بوش

قیمت برد ظرفشویی بوش

آیا نیاز به خرید برد ظرفشویی بوش دارید؟ آیا می خواهید به نمایندگی معتبر برای خرید برد ظرفشویی بوش اقدام کنید؟ آیا می خواهید خرید برد ظرفشویی کمترین قیمت را پیدا کنید؟

با نمایندگی قطعات ظرفشویی بوش، 22225007-021، تماس بگیرید زیرا ما برد اورجینال ظرفشویی بوش را با ضمانت 6 ماهه و قیمتی باورنکردنی به شما می فروشیم. تازه می توانید با خرید برد ظرفشویی بوش از نصب رایگان ما بهره مند شوید. چه چیزی بهتر از این!!! پس همین الان با ما تماس بگیرید و با توجه به مدل ظرفشویی خود از قیمت برد آن مطلع شوید و سفارش خود را ثبت کنید.

به طور کلی در این مطلب سعی کردیم برای شما عملکرد برد ظرفشویی، نشانه های خرابی برد ظرفشویی بوش، دلایل خرابی برد ظرفشویی بوش، قیمت برد ظرفشویی بوش، هزینه تعمیرات برد ظرفشویی بوش و تمامی نکاتی را که باید برای تعمیر برد ظرفشویی بوش به آن توجه کنید را توضیح دهیم. کارشناسان ما به صورت 24 ساعته در خدمت شما عزیزان هستند تا به تمامی سوالات شما پاسخ دهند و بیشترین کمک را برای تعمیر به شما بکنند. پس در صورت خرابی اصلا نگران نباشید. ما در این مسیر همراه و یاور شما خواهیم بود.

قیمت برد ظرفشویی بوش

سوالات متداول

چرا برد ظرفشویی بوش خراب می شود؟

برد ظرفشویی بوش ممکن است به دلایل مختلفی از جمله خرابی قطعات الکترونیکی، اتصالات برق ناصحیح یا سایر مشکلات فنی دچار مشکل شود.

چه راه‌حل‌هایی برای تعمیر برد ظرفشویی بوش وجود دارد؟

راه‌حل‌های تعمیر برد ظرفشویی بوش شامل تعمیر قطعات خراب یا تعویض آن‌ها، بررسی و تعمیر اتصالات برق، و یا تنظیم مجدد تنظیمات الکترونیکی می‌شود که بهتر است توسط یک تکنسین متخصص انجام شود.

آیا می‌توانیم برد ظرفشویی بوش را خودمان تعمیر کنیم یا نیاز به تکنسین داریم؟

برد قطعه مهم و حساسی در ماشین ظرفشویست که تعمیر آن نیازمند تخصص در زمینه تعمیرات است؛ بنابراین توصیه می شود از یک تکنسین متخصص برای تعمیر آن کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 9 =

محتوای مقاله برای آشنایی با نحوه کار کردن لوازم خانگی و اینکه چه مشکلی ممکن است برای آنها پیش بیاید بسیار مناسب است.
John Doe

مقالات منتشر شده

علت تخلیه نکردن لباسشویی بوش
علت تخلیه نشدن آب در ماشین لباسشویی بوش
خدمات پس از فروش بوش
نمایندگی خدمات پس از فروش بوش؛ سرویس و تعمیرات تخصصی بوش
چرا-چراغ-قرمز-یخچال-روشن-می-شودشاخص
چرا چراغ قرمز فریزر بوش روشن شده است؟
ویژگی قرص ماشین ظرفشویی
انواع قرص ماشین ظرفشویی و نحوه استفاده از آن
ارور‌های  E26 | F26 و E27 | F27 لباسشویی بوش
ارور‌های  E26 | F26 و E27 | F27 لباسشویی بوش
علت-ماندن-کف-در-ماشین-ظرفشویی-شاخص
علل اصلی ماندن کف در ماشین ظرفشویی
راهنمای استفاده از ماکروفر بوش
راهنمای استفاده از ماکروفر بوش
علت-قفل-شدن-لباسشویی-بوش-شاخص
علت قفل شدن درب لباسشویی بوش
تعویض قفل درب یا میکروسوئیچ لباسشویی
تعویض میکروسوئیچ درب لباسشویی
سوختن-کولر-گازی-بوش-شاخص
علت سوختن کمپرسور کولر گازی