نمایندگی تعمیرات بوش

10 خط ویژه تلفن های شبانه روزی

تعویض و تعمیر برد لباسشویی بوش

تعویض و تعمیر برد لباسشویی بوش

اگر لباسشویی شما برند بوش است و برد دستگاه دچار نقص و خرابی شده؛ برای تعمیر برد لباسشویی بوش با نمایندگی مرکزی تعمیرات لباسشویی بوش 22225007 تماس بگیرید.

امروزه ماشین لباسشویی یکی از کاربردی ترین لوازم برقی در خانه است و در صورتی که دچار خرابی شود، مجبور می شوید تمامی لباس های کثیف تان را با دست بشویید! اما خب، خرابی لباسشویی امر اجتناب ناپذیری است و ممکن است هر لباسشویی با هر برندی بر اثر استفاده نادرست و فرسودگی دچار خرابی شود. به همین دلیل، در این مطلب سعی کرده ایم تمامی نکات مربوط به تعویض و تعمیر برد لباسشویی بوش را به طور کامل برای شما توضیح دهیم. توجه کنید که تا می توانید از لباسشویی خود محافظت کنید و به درستی از آن استفاده کنید تا طول عمر مفید آن را افزایش دهید و هیچ وقت نیاز به تعمیر آن نداشته باشید. علاوه بر این، در صورت ایجاد کوچکترین نقصی در لباسشویی خود به ویژه برد از آن به سادگی نگذرید و خودتان برای تعمیر آن دست به کار نشوید! سریع با نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی بوش تماس بگیرید تا بهترین تعمیرکاران در زمینه تعمیرات لباسشویی بوش در کمتر از یک ساعت به منزل شما بیایند و آن را تعمیر کنند. مقاله زیر هم می تواند به شما در عیب یابی لباسشویی نیز کمک کند.

برد لباسشویی بوش

امروزه با پیشرفت علم و تغییر سریع تکنولوژی سعی شده از تجهیزات و قطعات پیشرفته و مدرن در ساخت لوازم خانگی استفاده شود تا بتوانند امکانات بهتر، کارایی بیشتر و تجهیزات با کیفیت تری را به مصرف کنندگان ارائه دهند؛ در تولید ماشین لباسشویی نیز همین پروسه انجام می شود. یکی از قطعاتی که با به کار بردن در ماشین لباسشویی توانست کارایی آن را به طور چشمگیری بهبود دهد برد الکترونیکی است.   عملکرد برد در ماشین لباسشویی همانند عملکرد مغز در انسان است. در واقع برد، وظیفه کنترل، نظارت و هماهنگی تمامی قطعات موجود در لباسشویی را بر عهده دارد و بدون آن لباسشویی قادر نیست کوچکترین کاری را انجام دهد. بنابراین، سالم بودن برد از اهمیت بسیار بالایی در لباسشویی برخوردار است و باید نهایت تلاش خود را بکنید تا این قطعه خراب نشود و با استفاده صحیح و رعایت نکات لازم از ایجاد هرگونه آسیب و صدمه در آن جلوگیری کنید.

علاوه بر این، نقش مهم برد در ماشین لباسشویی باعث شده که اولا تعمیر آن نیز کار هر کسی نباشد و حتما باید یک تعمیرکار کاربلد در زمینه تعمیرات برد به کمک شما بیاید. ثانیا به محض خراب شدن آن نباید تعمیر برد لباسشویی به تعویق بیفتد زیرا ممکن است آسیب شدیدتری به دستگاه وارد شود و با تعویض و تعمیر برد نتوانید دستگاه را به حالت عادی خود برگردانید.

در صورتی که نیاز به تعمیر برد لباسشویی بوش دارید می توانید با نمایندگی قطعات بوش در تهران، 22225007-021، تماس حاصل فرمایید. تکنسین های ما بیش از بیست سال سابقه در زمینه تعمیرات برد لباسشویی بوش می توانند به صورت رایگان به شما راهکارهای مناسبی را برای تعمیر برد لباسشویی بوش ارائه دهند. علاوه بر این، ما در فروش برد لباسشویی بوش حرف اول را در تهران می زنیم. پس همین الان با ما تماس بگیرید.

علت خرابی برد لباسشویی بوش چیست؟

افراد زیادی از ما میپرسند علت خرابی برد لباسشویی بوش چیست و در چنین شرایطی بهترین راهکار چیست؟ خرابی برد لباسشویی می تواند به دلایل مختلفی باشد که از رایج ترین و مهمترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1) نوسانات برق

بر روی برد لباسشویی خازن ها و فیوزهای بسیار حساسی وجود دارد که اگر برق ورودی به دستگاه دچار نوسان شود ممکن است هر کدام از این خازن ها و فیوزها اتصالی کنند و در نتیجه منجر به سوختن برد لباسشویی شوند. بهترین راهکار برای جلوگیری از اثرات نوسان برق بر روی لباسشویی استفاده از یک حفاظ مطمئن برای این دستگاه است.

2) نفوذ آب به داخل لباسشویی

می توان گفت خطرناک ترین علت سوختن برد لباسشویی، نفوذ آب به داخل آن است. در صورتی که آب به داخل ماشین لباسشویی وارد شود، به احتمال زیاد سیم پیچ های داخلی اتصالی می کنند و در نتیجه منجر به سوختن برد لباسشویی می شوند. چرا خطرناک؟؟؟ چون در این حالت بدنه ماشین لباسشویی دارای برق است و احتمال برق گرفتگی نیز وجود دارد. خیلی مراقب باشید و هر شش ماه یکبار لباسشویی خود را به تعمیرکار نشان دهید تا آن را چک کند.

نفوذ آب به داخل لباسشویی

3) آتش سوزی

در صورت آتش سوزی ماشین لباسشویی، برد آن می سوزد و متاسفانه دیگر قابل تعمیر نیست. زمانی که اشکال از فیوزها و خازن ها باشد باید به تعمیر برد لباسشویی بپردازید، ولی زمانی که برد کامل بسوزد باید برای تعویض برد لباسشویی اقدام کنید تا دستگاه بتواند عملکرد اولیه خود را به دست آورد.

4) سوختن قطعه ای از لباسشویی

رایج ترین علت سوختن برد لباسشویی، سوختن قطعه ای دیگر در لباسشویی است. به عنوان مثال اگر قفل درب لباسشویی را به درستی استفاده نکنیم و بسوزد، منجر به صدمه و آسیب به برد می شود و به تدریج باعث سوختن برد نیز می شود. پس خیلی مراقب لباسشویی خود باشید و راهنمایی ها و نکات لازم در خصوص استفاده از آن را رعایت کنید.

سوختن قطعه ای از لباسشویی

تست برد لباسشویی بوش

شاید برای شما هم پیش بیاید که بعد از چند بار استفاده از لباسشویی و عدم کارکرد درست آن، مثلا آبکشی بد لباس ها، مشکوک شوید که نکند برد لباسشویی شما خراب شده است. در چنین شرایطی باید به تست برد لباسشویی بپردازید و ببینید آیا نشانه های خراب بودن برد در دستگاه وجود دارد یا خیر. از رایج ترین نشانه های خراب بودن برد ماشین لباسشویی می توان موارد زیر را بیان کرد:

– ایجاد اختلال و اجرای نادرست برنامه های لباسشویی: در این حالت لباسشویی نمی تواند برنامه های خود را به درستی انجام دهد و یا ترتیب انجام کارها تغییر می کند و یا برنامه ای را ناقص انجام می دهد.

– قطع شدن پنل جلویی لباسشویی: در این حالت پنل لباسشویی یا همان صفحه نمایشگر آن خاموش می شود و هیچ اطلاعاتی را به شما نمایش نمی دهد.

– خاموش شدن لباسشویی در حین اجرای برنامه: در این حالت لباسشویی به طور ناگهانی خاموش می شود و دیگر روشن نمی شود. اگر این حالت رخ داد شک نکنید که نیاز به تعمیر برد لباسشویی بوش دارید.

– قطع و وصل شدن لباسشویی در حین کار: در این حالت لباسشویی شما به طور پیوسته خاموش و روشن می شود و کار خود را تیکه تیکه انجام می دهد.

– ایجاد صداهای بد در لباسشویی: اگر زمانی که لباسشویی کار می کند صداهای گوش خراشی را شنیدید به احتمال زیاد برد لباسشویی آسیب دیده است. تا آسیب شدیدتر نشده به داد برد لباسشویی خود برسید. اگر هر کدام از نشانه های بالا در لباسشویی شما بود، برد الکترونیکی لباسشویی خراب شده است. دست دست نکنید و با نمایندگی تعمیرات بوش تماس بگیرید. هدف ما تعمیر برد لباسشویی بوش با بهترین کیفیت، سریعترین زمان ممکن و کمترین هزینه است.

تست برد لباسشویی بوش

تعمیر برد لباسشویی بوش یا تعویض برد، کدام بهتر است؟

تشخیص تعمیر برد لباسشویی بوش یا تعویض برد، بر عهده یک تکنسین متخصص و مجرب است. تعمیرکار بوش پس از عیب یابی قطعه، اگر تشخیص دهد خرابی برد یک خرابی جزئی بوده و با تعمیر آن، برد دستگاه مانند روز اول خود کار میکند، اقدام به تعمیر برد لباسشویی بوش شما می کند. اما زمانی برد شما کاملا سوخته باشد تعمیرکار چاره ای جز تعویض برد لباسشویی بوش ندارد. همچنین اگر شما به موقع جهت تعمیر برد لباسشویی خود اقدام کنید، شاید بتوانید از خرابی بیشتر قطعه جلوگیری کنید و دیگر نیازی به تعویض برد نباشد و تنها با صرف هزینه کمی، با تعمیرات برد لباسشویی بوش، دستگاه مثل روز اول کار کند. همچنین موردی که باید خیلی مراقب آن باشید، این است که تعویض برد لباسشویی خود را به هر کسی واگذار نکنید زیرا تعمیرکاران نابلد و سودجوی زیادی از قطعات فیک و تقلبی بجای اصل استفاده می کنند و ممکن است بعد از تعمیر دوباره، لباسشویی خراب شود و متحمل هزینه بیشتری شوید. زیرا آسیب شدیدتر شده و حتی قطعات دیگر دستگاه را نیز درگیر کرده است.

تعمیر برد لباسشویی بوش یا تعویض برد، کدام بهتر است؟

آموزش تعمیر برد لباسشویی بوش

اگر فکر می کنید که از نظر مهارت و دانش همانند یک تعمیرکار با بیست سال سابقه هستید و می توانید خودتان برد لباسشویی را تعمیر یا تعویض کنید، مراحل زیر را انجام دهید. فقط قبل از این کار اطمینان حاصل کنید که از ابزار، تجهیزات و وسایل کاملا ایمنی برای تعمیر استفاده می کنید. علاوه بر این، باید راهنما و آموزش تعمیر برد لباسشویی بوش را از سایتی معتبر دنبال کنید و هر کجا که دچار شک و تردید شدید با 22225007-021 تماس بگیرید تا تکنسین های ما به صورت رایگان به شما بگویند چه کاری را انجام دهید.

آموزش تعمیر برد لباسشویی بوش

– مرحله اول: ابتدا باید دو شاخه لباسشویی را از برق بیرون بکشید. خیلی از افراد به دلیل ساده بودن، این مرحله را از یاد می برند و جان خود را به خطر می اندازند. در مواردی که لباسشویی سوخته و حتی تعمیرکاران ما نیز نتوانسته اند لباسشویی را تعمیر کنند.

– مرحله دوم: بعد از اینکه برق دستگاه قطع شد، نوبت به جدا کردن پنل از لباس شویی می رسد. برای این کار از یک پیچ گوشتی استفاده کنید و با حوصله این کار را انجام دهید تا آسیبی به لباسشویی وارد نشود.

– مرحله سوم: در این مرحله، با استفاده از پاک کننده های الکتریکی، برد را تمیز کنید تا بتوانید دقیق تر آن را ببینید. در ضمن، بهتر است قبل از هر گونه اقدامی عکسی از برد لباسشویی بگیرید تا در ادامه مشکلی در تعمیر و تعویض پیدا نکنید.

– مرحله چهارم: اگر نیاز به تعویض برد لباسشویی است باید با کمک یک پیچ گوشتی سوکت های برد قدیمی لباسشویی را باز کنید و سپس برد جدید را به جای آن بگذارید. برای این کار می توانید از عکس مرحله قبل کمک بگیرید تا درست برد لباسشویی نصب شود. اگر مشکل از خازن ها، فیوزها و یا سیم کشی هاست و نیاز به تعمیر برد لباسشویی دارید کافی است محل و قطعه معیوب را شناسایی کرده و با دقت کامل آن قطعه را تعمیر یا تعویض کنید.

– مرحله پنجم: در این مرحله پنل را بر روی لباسشویی سوار کنید و تست کنید ببینید لباسشویی کار می کند یا نه.

آموزش تعمیر برد لباسشویی بوش

قیمت برد لباسشویی بوش

افرادی که قصد خرید برد لباسشویی بوش را دارند با ما تماس می گیرند و اطلاعاتی در زمینه قیمت برد لباسشویی بوش، لیست قیمت برد لباسشویی بوش و قیمت برد اینورتر لباسشویی بوش می خواهند.

ببینید با توجه به مدل لباسشویی شما و همچنین نوع بردی که در ساخت آن استفاده شده است، قیمت برد نیز متغیر خواهد بود. همچنین، قیمت برد لباسشویی روز به روز در حال تغییر و نوسان است و نمی توان لیست قیمت ثابتی را برای آن مشخص کرد. خیلی از سایت ها یک لیست قیمت ارزان برای تعمیر برد لباسشویی قرار می دهند ولی به محض اینکه تعمیرکار برای تعمیر آمد با دلایلی الکی از شما پول بیشتری را می گیرند و حتی دستگاه شما را به خوبی تعمیر نمی کنند. پس گول این افراد را نخورید.

اگر به دنبال خرید برد لباسشویی بوش هستید، با نمایندگی فروش قطعات بوش در تهران، 22225007-021، تماس بگیرید تا به طور صد در صد تضمینی برد لباسشویی اورجینال برند بوش را با قیمتی مناسب تر نسبت به سایر جاها به شما تحویل دهیم. تمامی قطعات ما دارای شش ماه گارانتی هستند و در صورت خرابی هزینه شما را پس خواهیم داد یا اگر بخواهید آن را تعویض می کنیم.  

قیمت برد لباسشویی بوش

سخن آخر

به طور کلی، در این مطلب سعی شد مواردی مانند عملکرد برد ماشین لباسشویی، علت سوختن برد لباسشویی بوش، تست برد لباسشویی بوش، آموزش تعمیر برد لباسشویی بوش و تمامی نکات لازم جهت تعمیر برد لباسشویی بوش را برایتان به صورت سلیس و روان توضیح دهیم. باز هم به شما یادآوری می کنیم که اگر نیاز به تعمیر برد لباسشویی دارید حتما با نمایندگی مربوطه تماس بگیرید. قطعا کارشناسان ما به شما کمک می کنند که بهترین راهکارها و اقدامات را انجام دهید. ما در کنار شما هستیم پس دیگر نگران نباشید.

سوالات متداول

علت خرابی برد لباسشویی بوش چیست؟

نوسانات برقی، خرابی یک قطعه، نفوذ آب به داخل ماشین و … می تواند علت خرابی برد لباسشویی باشد.

برای تعمیر برد لباسشویی بوش به کجا مراجعه کنیم؟

بهترین گزینه برای تعمیرات برد لباسشویی بوش، نمایندگی های مجاز و رسمی بوش هستند.

هزینه تعمیر برد لباسشویی بوش چقدر است؟

تمام هزینه تعمیرات در نمایندگی مجاز تعمیرات بوش طبق نرخ اتحادیه و ارزان تر از مراکز دیگر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − دوازده =

محتوای مقاله برای آشنایی با نحوه کار کردن لوازم خانگی و اینکه چه مشکلی ممکن است برای آنها پیش بیاید بسیار مناسب است.
John Doe

مقالات منتشر شده

علت تخلیه نکردن لباسشویی بوش
علت تخلیه نشدن آب در ماشین لباسشویی بوش
خدمات پس از فروش بوش
نمایندگی خدمات پس از فروش بوش؛ سرویس و تعمیرات تخصصی بوش
چرا-چراغ-قرمز-یخچال-روشن-می-شودشاخص
چرا چراغ قرمز فریزر بوش روشن شده است؟
ویژگی قرص ماشین ظرفشویی
انواع قرص ماشین ظرفشویی و نحوه استفاده از آن
ارور‌های  E26 | F26 و E27 | F27 لباسشویی بوش
ارور‌های  E26 | F26 و E27 | F27 لباسشویی بوش
علت-ماندن-کف-در-ماشین-ظرفشویی-شاخص
علل اصلی ماندن کف در ماشین ظرفشویی
راهنمای استفاده از ماکروفر بوش
راهنمای استفاده از ماکروفر بوش
علت-قفل-شدن-لباسشویی-بوش-شاخص
علت قفل شدن درب لباسشویی بوش
تعویض قفل درب یا میکروسوئیچ لباسشویی
تعویض میکروسوئیچ درب لباسشویی
سوختن-کولر-گازی-بوش-شاخص
علت سوختن کمپرسور کولر گازی